۰
plusresetminus

نشست هم‌اندیشی فعالان مساجد در سپیدان

تاریخ انتشارسه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۰
کانون‌های فرهنگی و هنری در حقیقت بازو و شاخه مهمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند که در هر محله و روستا برای ترویج و توسعه فرهنگ دینی و اسلامی با ابزار هنری انجام وظیفه می‌نمایند.
نشست هم‌اندیشی فعالیت‌های فرهنگی و هنری مساجد
نشست هم‌اندیشی فعالیت‌های فرهنگی و هنری مساجد
به گزارش حافظ خبر؛ نشست هم‌اندیشی دستگاه‌ها و تشکل‌های فرهنگی و هنری مساجد با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره تبلیغات  اسلامی، مسئول پایگاه مقاومت شهری، نماینده امامان جماعت مساجد، هیات امناء و مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد در راستای هم‌افزایی برای بهبود و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری مساجد در مسجد قمر بنی‌هاشم شهرک قاضی شهرستان سپیدان برگزار شد.
سید ابراهیم حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سپیدان در این نشست به تشریح وظیفه، رسالت و اهداف کانون‌های فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری در حقیقت بازو و شاخه مهمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند که در هر محله و روستا برای ترویج و توسعه فرهنگ دینی و اسلامی با ابزار هنری انجام وظیفه می‌نمایند.
وی کانون‌های فرهنگی و هنری را پیشانی انجام برنامه‌های فرهنگی و هنری مسجد دانست و افزود: این کانون‌ها با تخصص و ابزار مهم هنری که در دست دارند، باید محوریت برنامه‌های فرهنگی و هنری مسجد باشند؛ همچنین پایگاه‌های مقاومت با توجه به رسالت مهم و عظیمی که در مسجد و محله دارند، با حمایت هیات امنا می‌توانند نقش‌آفرین و تاثیر بسزایی بر جوان و نوجوان باشند.
حسینی همدلی، همکاری و هم‌افزایی تشکل‌ها فرهنگی و هنری مساجد را ارزشمند برشمرد و ادامه داد: با این روش ما می‌توانیم به اهداف واقعی که همان توسعه و ترویج فرهنگ دینی، قرآنی و آماده کردن جوانان و نوجوانان در برابر تهاجم و حملات فرهنگی دشمن آماده کنیم.
کد مطلب : ۲۳۲۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما