۰
plusresetminus

آیین پایانی جشنواره فرهنگی و هنری فجر بیضا و سپیدان

تاریخ انتشارسه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۳
این اداره در راستای انجام رسالت خود در دهه فجر انقلاب اسلامی، رویدادهای گوناگون فرهنگی و هنری برگزار کرد؛ که یکی از این رویدادها، جشنواره فرهنگی و هنری فجر در رشته هنرهای تجسمی فجریون و مسابقه فرهنگی فجر انقلاب و.. بود.
آیین پایانی جشنواره فرهنگی و هنری فجر بیضا و سپیدان
آیین پایانی جشنواره فرهنگی و هنری فجر بیضا و سپیدان
به گزارش حافظ خبر؛ جشنواره فرهنگی و هنری فجر شهرستان سپیدان و بیضا به کار خود پایان داد.
جشنواره فرهنگی و هنری فجر شهرستان‌های سپیدان و بیضا که به مناسبت دهه فجر وچهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی  و در راستای یاد و خاطره روزهای پرخاطره انقلاب برگزار شده بود، برگزیدگان خود را شناخت.
سید ابراهیم حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سپیدان و بیضا گفت: فجر و فجرآفرینان، اسوه‌های ایثار، آزادی، آزادگی و استقلال بودند. آنها کسانی بودند که در خفقان و ظلمت به ما یاد دادند که از بند شیطان می‌شود بیرون آمد به شراط اینکه ایمان، اعتقاد و یکتایی کلمه را الگوی خود داشته باشیم.
حسینی ادامه داد: آزادی از بند اسارت در سال 57 چیزی نبود مگر با توکل به خدا و یکتایی سخن که امام راحل (ره) همیشه از آن به عنوان ابتدای جنبش و راه یاد می‌فرمودند؛ پس این فرهنگ مهم و بنیادی برای تبیین و انتقال به نسل‌های جدید نیاز به ابزار مهم دارد؛ چرا که کارهای مهم لازمه‌اش ابزار مهم است.
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سپیدان و بیضا افزود: آن ابزار چیزی نیست مگر ابزار هنری که نافذترین، اثرگذارترین و ماندگارترین ابزار برای انتقال فرهنگ جامعه است.
وی بیان داشت: این اداره در راستای انجام رسالت خود در دهه فجر انقلاب اسلامی، رویدادهای گوناگون فرهنگی و هنری برگزار کرد؛ که یکی از این رویدادها، جشنواره فرهنگی و هنری فجر در رشته هنرهای تجسمی فجریون و مسابقه فرهنگی فجر انقلاب و.. بود.
وی آثار دریافت شده هنرهای تجسمی را 75 اثر و در بخش مسابقه فرهنگی 150 شرکت‌کننده دانست.
گفتنی است این جشنواره با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، اداره منابع طبیعی و اداره کتابخانه‌های عمومی برگزار شد.
کد مطلب : ۲۳۲۱۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما