۰
plusresetminus

۱۴ زندانی جرائم غیرعمد در آباده آزاد شدند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۵
۱۴ زندانی غیر عمد درآباده با کمک های خیرین در جشن گلریزان امسال آزاد شدند و به آغوش خانواده برگشتند.
۱۴ زندانی جرائم غیرعمد در آباده آزاد شدند
دادستان عمومی وانقلاب آباده که در جلسه اعضای مجمع عمومی حمایت از زندانیان آباده سخن می‌گفت با، اعلام این خبر اظهار کرد: به همت خیرین درمراسم جشن گلریزان سپاه این شهرستان، چهارده نفر از زندانیان جرایم غیرعمدآزاد و به آعوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.
میثم ابراهیم زاده، با بیان اینکه تا به امروز ۴۸۰ نفر زندانی در زندان این شهرستان محکوم به حبس است اضافه کرد: در در دوره ریاست آیت الله رئیسی در قوه قضائیه تدابیری اندیشیده شده است که ۳۰۰ زندانی به طریق مختلف درکنار خانواده‌های خود باشند.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های انجمن حمایت از زندانیان آباده که یکی از فعال‌ترین انجمن‌های استان فارس به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: کمک‌های نقدی و غیر نقدی، خدمات مشاوره‌ای و اشتغالزایی از جمله فعالیت‌های این انجمن است که به خانواده زندانیان ارائه می‌شود.
در ادامه مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان آباده نیز در سخنانی بیان داشت: تهیه بسته‌های معیشتی، لوازم خانگی، اشتغالزایی خانواده زندانیان و حمایت همه جانبه خیرین ونیک اندیشان از خانواده زندانیان ازدیگر فعالیت‌های این انجمن به شمار می‌رود.
محمد مرادی کمک‌های جمع آوری شده از سوی این انجمن را از محل در آمدهای آموزشگاه رانندگی تحت نظارت این انجمن، در آمد حاصله از کارگاه‌های خیاطی، هدایای رهبری، کمک خیرین وکمک مالی سازمان حمایت از زندانیان عنوان کرد.
فرشید صفری معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری آباده نیز فعالیت‌های این انجمن را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: کمک‌های خیرین در برطرف کردن نیازها و مشکلات خانواده زندانیان بسیار مؤثر بوده است.
شهرستان آباده با ۶۸۰۰ کیلومتر مربع گستردگی در شمال استان فارس و در ۲۷۵ کیلومتری شهر شیراز قرار دارد.
 
کد مطلب : ۲۳۵۶۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما