۰
plusresetminus

پیام تبریک فرماندار فیروزآباد به سبز پوشان نیروی انتظامی

مولف : آرش جوکار
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۷
فرماندار شهرستان فیروزآباد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، در پیامی از خدمات شجاعانه این مجموعه قدردانی کرد.
حسین آرگیو
حسین آرگیو
به گزارش خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزآباد، در متن این پیام آمده است:
باسمه تعالی
نیروی انتظامی مظهر اقتدار و نهادی برخاسته از مردم و برای مردم است که نقش برجسته‌ای در تأمین امنیت پایدار جامعه و حفظ کرامت شهروندان دارد. نام این نیرو همواره در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی همراه است که در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشته اند.
اینکه امروزه در شهرستان فیروزآباد همچون اقصی نقاط میهن اسلامی ایران، مردم آسایش و امنیت کامل را با تمام وجود لمس می‌کنند، بی شک حاصل تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر سبز قامتان جان بر کف نیروی انتظامی است.
برهیچ کس پوشیده نیست که امنیت، بستر پیشرفت و تعالی است،
 زیرساخت مهمی که در سایه آن، فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی با قدرت و سرعت هر چه تمام‌تر شتاب می‌گیرد و توسعه همه جانبه را به ارمغان می‌آورد.
 
در راستای همین توفیق است که شهرستان فیروزآباد با همه تنگنا‌های موجود، طی چند سال گذشته مورد عنایت ویژه بخش خصوصی، سرمایه گذاران خاص و گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته و این حضور و رغبت، آورده‌های اقتصادی فراوانی برای شهرستان و استان فارس به همراه داشته است.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران ناجا، هفته نیروی انتظامی را به تمام تلاشگران عرصه امنیت، فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش این مجموعه در شهرستان فیروزآباد و استان پهناور فارس تبریک و تهنیت می‌گویم و خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های این عزیزان همیشه هوشیار را که نقش بارزی در پیشگیری و کاهش جرائم و همچنین برقراری نظم و انضباط اجتماعی در شهرها و روستا‌های این شهرستان و استان ایفا می‌کنند، ارج می‌نهم.
امید که با توکل به خداوند متعال در سایه عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته مؤید و پیروز باشید.
حسین آرگیو 
فرماندار شهرستان فیروزآباد
مولف : آرش جوکار
کد مطلب : ۲۳۸۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما