۰
plusresetminus

تکیه جواد صادقی بر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قیروکارزین

مولف : محمدمهدی اسدزاده
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۳
جواد صادقی، از دانش‌آموخته‌های کارشناسی ارشد هنر است که بومی این شهرستان است. او با فضای هنری شهرستان آشنایی دارد. پیشینه مدیریتی صادقی در کازرون و لامرد می‌تواند راهگشای مشکلات فرهنگی و هنری شهرستان باشد.
آیین تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قیروکارزین/ حمیدرضا فرهمندپور، عبدالصمد سلیمانی، جواد صادقی، بهروز مرامی جدیدی، علی‌محمد کریمی
آیین تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قیروکارزین/ حمیدرضا فرهمندپور، عبدالصمد سلیمانی، جواد صادقی، بهروز مرامی جدیدی، علی‌محمد کریمی
به گزارش حافظ خبر؛ فرمانداری شهرستان قیروکارزین، پذیرای آیین تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان بود. در این آیین حمیدرضا فرهمندپور، رئیس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تودیع و جواد صادقی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قیروکارزین شد.
مهندس علی‌محمدی کریمی، فرماندار شهرستان قیروکارزین، در این آیین کارکرد حمیدرضا فرهمندپور، در جایگاه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قیروکارزین،را ارزنده برآورد کرد و افزود: فرهمندپور، فردی لایق و باسواد است که نزدیک به یک دهه، سکان مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر دست داشت و توانست کارهای سازنده و ماندگاری را در زمینه‌های فرهنگی و هنری شهرستان چه از دیدگاه نرم‌افزاری و چه سخت‌افزاری از خود به جا گذارد.
وی افزود: جواد صادقی، از دانش‌آموخته‌های کارشناسی ارشد هنر است که بومی این شهرستان است. او با فضای هنری شهرستان آشنایی دارد. پیشینه مدیریتی صادقی در کازرون و لامرد می‌تواند راهگشای مشکلات فرهنگی و هنری شهرستان باشد.
بهروز مرامی جدیدی، معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز با پاسداشت تلاش‌هاش حمیدرضا فرهمندپور، گفت: فرهنگ و هنر، جایگاه شکل‌گیری تعقل و عاطفه است که در پیوندی درهم‌تنیده می‌تواند راهگشای مشکلات اجتماعی باشد.
عبدالصمد سلیمانی، رئیس امور شهرستان‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس هم با پاس‌داشت کوشش‌های فرهمندپور، از آینده روشن و سبز جهاد فرهنگی سخن گفت و افزود: با همه سختی‌ها، دشواری‌ها و تحریم‌های موجود، می‌توان به آینده خوش بین بود؛ چرا که هنرمند همواره کوشیده است تا جامعه را به سوی آرامش، اندیشه و شادی ببرد.
جواد صادقی هم فضای فرهنگی و هنری این شهرستان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: به کوشش همه همکاران، هنرمندان و فرهیختگان شهرم و یاری خداوندگار مهر و با توجه به بستر مناسبی که در شهرستان بوجود آمده، امید است بالندگی و پیشرفت فرهنگ و هنر شهرستان را همچون گذشته ببینیم.
مولف : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۳۹۰۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما