۰
plusresetminus
آموزش و پرورش استان فارس:

دانش آموزان دختر استان فارس قهرمان مسابقات تنیس روی میز کشور شدند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۴
سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: مسابقات مهارتی تنیس روی میز کشور با نیاز های ویژه به صورت غیر حضوری در دو بخش آسیب دیده شنوایی و آسیب دیده ذهنی به میزبانی فارس برگزار شد.
دانش آموزان دختر استان فارس قهرمان مسابقات تنیس روی میز کشور شدند
به گزارش حافظ خبر، آیت اله دهقان گفت: در پایان این مسابقات تیم منتخب فارس در بخش آسیب دیده ذهنی برسکوی قهرمانی ایستاد و تیم آسیب دیده شنوایی فارس نیز به مقام سوم این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.
سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس افزود: در این دوره از مسابقات در بخش آسیب دیده ذهنی استان تهران مقام دوم و قزوین به مقام سوم رسید ودر بخش آسیب دیده شنوایی استان خراسان رضوی مقام اول و البرز به مقام سوم را کسب کرد.
دهقان ادامه داد: درمسابقات انفرادی نیز در بخش آسیب دیده شنوایی فرناز رزمجویی از استان فارس اول شد و در بخش آسیب دیده ذهنی فاطمه جنگانی از استان فارس به مقام سوم دست یافت.
وی تصریح کرد: در تیم دانش آموزان منتخب آسیب دیده ذهنی فارس، شراره پایدار، فاطمه مختاری، فاطمه جنگانی، فاطمه حزبئی، سحر ابراهیمی و آرزو کلانتری با مربی گری و سرپرستی رباب زکی پور و حوریه تهامی حضور داشتند.
دهقان همچنین گفت: در تیم دانش آموزان منتخب آسیب دیده شنوایی فارس فرناز رزمجویی، آیدا زارع، زهرا نمازی با مربی گری و سرپرستی مهناز زارع مهذبیه و مرضیه گل صفتان حضور داشتند.
مسابقات مهارتی تنیس روی میز دانش آموزان با نیاز های ویژه با حضور بیش از ۲۰ استان به صورت غیر حضوری دی ماه امسال به میزبانی فارس برگزار گردید
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۶۳۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما