۰
plusresetminus
سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام :

معرفی جانشین سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز

تاریخ انتشاريکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۱
جانشین سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز معرفی شد.
معرفی جانشین سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز
به گزارش حافظ خبر، در جلسه شورای فرماندهی که با حضور فرماندهان حوزه های برادر و خواهر و معاونت های ستادی برگزار شد،ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها گفت: دشمن در صدد حذف واژه تقدس مادر در خانواده ها است.
 فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز، خاطرنشان کرد: شبکه های ماهواره ای و غول های رسانه‌ ای جهان درصددند تا الگوی مادر فداکار و نمونه را در سطح جامعه کمرنگ و با حیا زدایی و فریب افکار عمومی این واژه مقدس را از بین ببرند.
سرهنگ جعفری در ادامه پروژه ی حیازدایی در سطح جامعه را یکی از برنامه های شاخص شبکه های معاند خواند و اظهار کرد: میشل هولباگ نویسنده فرانسوی می گوید، جنگ با مسلمانان و یا کشتن آنها دیگر فایده ای ندارد فقط با فاسد کردن آنها می توان به پیروزی رسید، لذا به جای بمب باید دامن های کوتاه را بر سر آنها فرو ریخت و آنها را باید از درون از هم پاشید.
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام،در ادامه به نقش مادران و پدران در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: اگرچه نقش پدر به عنوان ستون محکم خانواده یاد می‌شود اما مهمتر از نقش پدر نقش، مادر است که الگوی تربیتی فرزندان یک خانواده را در نسل های بعد نشان می دهد.
وی در ادامه ابراز داشت: برای از بین بردن یک الگو یا تغییر شخصیت، ترور شخصیتی یک فرد در سطح جامعه ابتدا باید شان و مقام و منزلت آن را به پایین‌ترین مرتبه تنزل داد و سپس به تدریج آن هویت را از بین برد.
جعفری گفت: متاسفانه در جامعه امروزی با تاثیر از فرهنگ غرب شاهد از بین رفتن الگوی رفتاری و نوع پوشش نامناسب در سطح جامعه هستیم که این نقشه شوم دشمنان اسلام است که باید با هوشیاری زنان جامعه اسلامی خنثی شود.
 وی ادامه داد و ابراز داشت:برای از بین بردن یک جامعه ابتدا فساد و ابتذال را در بین زنان جامعه رواج می دهند و در مرتبه بعد مردان آن جامعه خود دچار فساد خواهند شد و این پروسه بزرگ حیازدایی است که دشمنان انقلاب روزبه‌روز درصدد فعال کردن نیروهای خود در بین آحاد جامعه اند تا حیازدایی را گسترش و افکار و اذهان عمومی را برای این کار عادی جلوه دهند.
 در پایان از زحمات سرهنگ صادقی جانشین سابق ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز تقدیر و سرگرد پاسدار حسین مباشری به عنوان جانشین سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز معرفی شد و سرگرد مباشری قبل از این مسئول عملیات سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز بوده است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۶۴۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما