۰
plusresetminus
سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام :

جشن تکلیف دختران سلیمانی در شیراز

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۰
فرمانده حوزه فاطمیون سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز گفت: جشن تکلیف دختران سلیمانی در منطقه شرق شیراز برگزار شد.
جشن تکلیف دختران سلیمانی در شیراز

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز، فرمانده حوزه فاطمیون گفت: جشن تکلیف ۱۴۰ دانش آموز دختر با عنوان دختران سلیمانی با حضور مادران در حسینیه ولیعصر بلوار اتحاد برگزار شد.
  فرمانده حوزه فاطمیون در جمع مادران و دختران سلیمانی به نقش مادران در تربیت فرزندان انقلابی گفت: خانواده یکی از اصلی ترین و مهمترین محیط چهارگانه تربیتی است که فرزندان با الگو گیری از رفتار والدین و بی واسطه تربیت می شوند.
مرضیه رضایی، در ادامه  با توجه به برگزاری جشن فرشته های زمینی با عنوان «دختران سلیمانی» افزود: حجاب مقوله ای است که امروز مورد هجمه دشمنان واقع شده و در صددند تا با ایجاد شعار آزادی،زنان جامعه اسلامی را از حجاب دور نگه دارند. 
 فرمانده حوزه فاطمیون، دومین محیط تربیتی فرزندان را مدرسه عنوان کرد و گفت:اگر فرزندان در محیط تربیتی خانواده به خوبی رشد یافته باشند،در مدرسه نیز می توانند این مرحله از محیط تربیتی را با موفقیت پشت سر بگذارند.
وی به اهمیت و نقش معلمان اشاره کرد و گفت: دانش آموزان معلمان خود را به عنوان الگو در عرصه های علمی و دینی انتخاب می کنند،بنابراین، وظیفه خطیر و سنگین معلمان با این عنوان دو چندان خواهد شد.
 مرضیه رضایی، با بیان اینکه دخترانی که امروز به سن تکلیف رسیدند امانتی در دستان معلمان و مادران هستند، خاطر نشان شد: چه خوب است که معلمان نیز همانند مادران در« همه شرایط» دلسوز دانش آموزان خود باشند تا دشمنان انقلاب نتوانند افکار آن ها را مدیریت کنند.
  وی به تشکیل محله اسلامی با محوریت مسجد محوری و پایگاه های تراز اشاره کرد و ابراز داشت: تاکنون با تشکیل محله  اسلامی و استفاده از روحانیون، فعالیت های فرهنگی در مساجد رشد داشته و با همت گروههای جهادی  نیز مشکلات منطقه در حال رسیدگی می باشد. 
وی در پایان، به برنامه های حوزه به مناسبت دهه فجر اشاره کردو گفت: تشکیل محله اسلامی، محله مهربانی، کارگاه آموزشی تربیت فرزند، همایش زن الگوی سوم و...از دیگر برنامه های اجرایی بسیجیان این حوزه بوده است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۹۴۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما