۰
plusresetminus
معاون استاندار فارس:

افتتاح ۲۲ پروژه‌ عمرانی شهرستان خنج با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۵
همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر آیین افتتاح پروژه‌های شهرستان خنج با حضور معاون استاندار فارس برگزار شد.
افتتاح ۲۲ پروژه‌ عمرانی شهرستان خنج با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان
به گزارش حافظ خبر، همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر آیین افتتاح پروژه‌های شهرستان خنج با حضور معاون استاندار فارس برگزار شد.

 محمد فرخ‌زاده که همزمان با دهه مبارک فجر به شهرستان خنج سفر کرده و بیش از ۲۲ پروژه عمرانی این شهرستان با حضور او افتتاح شد.

معاون استاندار فارس در حاشیه این سفر یک روزه با اشاره به اینکه اعتبار پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان خنج ۳۰۰ میلیارد تومان است، عنوان کرد: این پروژه ها در حوزه های مختلفی همچون ایجاد و احداث شهرک صنعتی، ایجاد شبکه گاز به روستاها،‌ احداث راه روستایی، فضاهای آموزشی، درمانی و سلامت، تامین مسکن روستایی و.. به مرحله بهره برداری رسیده‌ است.

گازرسانی به روستاهای مکویه، چم کوکو و جهره، بهسازی راه های روستایی، افتتاح دبستان شش کلاسه نفیسی از جمله پروژه هایی است که با حضور فرخ زاده به بهره برداری رسید.

معاون استاندار فارس ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند خیران مدرسه ساز به ویژه جناب آقای عیسی نفیسی، این اقدامات انسان دوستانه و را خیری عظیم در راستای تربیت و آموزش نسل آینده دانست.

در این سفر همچنین کلنگ آغاز عملیات ساخت مرکز بهداشتی و درمانی کهنویه و پروژه های اقتصادی شهرک صنعتی توسط معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس به زمین زده شد.

به گفته فرخ زاده در افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرستان خنج تنوع و عدالت در خدمت رسانی به مردم این شهرستان در نظر گرفته شده است.

معاون استاندار فارس یاد آور شد نکته حائز اهمیت در باره کلنگ زنی پروژه شهرک صنعتی خنج این است که این پروژه پس از سالها که در زمینی بایر رها شده بود اما خوشبختانه ۶ کارخانه از ۱۲ کارخانه این مجموعه کلنگ زنی شد که نقطه عطفی برای شهرستان خواهد بود.

او با تاکید بر اهمیت این شهرک در حفظ داشته های شهرستان خنج عنوان کرد: سرمایه گذاران خنجی کارخانه های خود را به لار برده بودند و قرار شد به مرور و با اتفاقات خوبی که رخ داده به این شهرستان بازگردند.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه دلنگرانی شدید سرمایه گذاران تامین شبکه برق این شهرک است گفت: رفع این مشکل به اعتبار ملی و استانی نیاز دارد که باید پیگیری شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۹۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما