۰
plusresetminus

بازدید سرزده رئیس دانشگاه علوم پزشکی فارس از بیمارستان بوانات

تاریخ انتشارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۹
دکتر ایمانیه گفت: بیمارستان جدید 64 تختخوابی حضرت ولیعصر (عج) بوانات یک ماه دیگر افتتاح خواهد شد.
بازدید سرزده رئیس دانشگاه علوم پزشکی فارس از بیمارستان بوانات
به گزارش حافظ نیوز به نقل از حرف رسا، دکتر ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان فارس به همراه معاونین خود در یک بازدید سر زده از بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بوانات بازدید و از نزدیک چگونگی مراحل رسیدگی به امور بیماران در این بیمارستان را جویا شد. در این بازدید محمد اسدالهی فرماندار شهرستان بوانات، بخشداران بخش مرکزی و مزایجان و رئیس شبکه بهداشت و درمان بوانات دکتر ایمانیه را همراهی می کردند.

دکتر ایمانیه همچنین در بازدید از مرکز اورژانس بیمارستان ولیعصر بوانات دختر بچه بیماری که از ناحیه شکم احساس درد داشت را ویزیت کرد و دستورات لازم جهت بهبود حال بیمار را به پرستاران شیفت اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی فارس از دیگر بخش های بکودکان بیمارستان ولیعصر بوانات نیز بازدید کرد و ضمن احوالپرسی و عیادت بیماران، نحوه رسیدگی پرسنل بیمارستان به بیماران ستری و را جویا شد و مشکلات بیمارستان را بررسی کرد.

دکتر ایمانیه همچنین از بیمارستان 64 تختخوابی در حال ساخت شهرستان بوانات نیز بازدید داشت و از نزدیک مراحل تکمیل این طرح را بررسی و مشکلات احتمالی پیمانکاران را شنید.

وی همچنین دستوراتی را در سرعت بخشیدن به امور اجرایی و تکمیل این بیمارستان صادر کرد و خواستار سرعت بخشیدن به کار اجرایی این بیمارستان شد تا بیش از این بطول نینجامد و امید مردم هرچه زودتر به سرانجام برسد و این مردم به حق خود برسند.

دکتر ایمانیه در پایان بازدید از بیمارستان 64 تختخوابی حضرت ولیعصر (عج) بوانات ضمن توصیه به مسئولین شهرستان جهت رسیدگی و پیگیری در تسریع بخشیدن به امور تکمیل این بیمارستان گفت: ان شاء الله طی یک ماه آینده این طرح تکمیل و با تجهیزات کامل افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی فارس افزود: در این مدت بیشتر تجهیزات این بیمارستان آماده شده و بزودی به این بیمارستان منتقل خواهد شد تا بتوانیم بصورت کامل با تجهیزات به روز این بیمارستان را که چشم امید همه مردم بوانات به آن است را افتتاح کنیم.

لازم به ذکر است که این بیمارستان از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری دولت نهم به شهرستان بوانات بوده که ساخت آن از سال 1388 شروع شده و تا کنون نزدیک به 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
کد مطلب : ۱۰۳۰۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما