از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت

پرداخت بیش از 3 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد آباده

10 شهريور 1394 ساعت 9:19

مدیر کمیته امداد آباده از پرداخت 3 میلیارد و 154 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.


به گزارش حافظ نیوز، امیر باوندپوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آباده از پرداخت 3 میلیارد و 154 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 163 مورد وام قرض‌الحسنه کارگشایی در راستای رفع مشکلات کاری و معیشتی به مددجویان و نیازمندان این شهرستان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد آباده بیان داشت: این تسهیلات در سرفصل‌های کمک‌هزینه تحصیلی، جهیزیه، احداث و تعمیر و خرید مسکن، درمان، کارانگیزی و... پرداخت ‌شده است.

باوندپوری خاطرنشان کرد: وام‌های قرض‌الحسنه (کارگشایی) بین 10 تا 20 میلیون ریال و وام اشتغال تا سقف 300 میلیون ریال به افراد زیرپوشش و نیازمند پرداخت می‌شود که ایتام در اولویت قرار دارند.

وی در پایان سخنان خود بیان داشت: منابع پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از محل اعتبارات دولتی، کمک‌های مردمی و بازپرداخت اقساط وام‌ها تأمین می‌شود.


کد مطلب: 10502

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10502/پرداخت-بیش-3-میلیارد-ریال-وام-قرض-الحسنه-مددجویان-کمیته-امداد-آباده

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir