۰
plusresetminus
عرای امت اسلام/ سردار غیب‌پرور در یادواره شهدای دانشجو - معلم فارس:

بی‌کفایتی آل سعود علت فاجعه منا است/ مسئولان عربستانی در خصوص این فاجعه تلخ پاسخ‌های غیرمسئولانه می‌دهند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۸
فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر وحدت و انسجام، از ولی فقیه به عنوان محور وحدت نام برد و گفت: محور وحدت ولی فقیه است و فرد دومی را برای محور وحدت نمی‌شناسیم.
فرمانده سپاه فجر فارس
فرمانده سپاه فجر فارس
به گزارش "حافظ نیوز"، سردار غلامحسین غیب‌پرور در مراسم یادواره شهدای دانشجو، معلم استان فارس با اشاره به فاجعه منا، بی کفایتی دولت عربستان را عامل این حادثه برشمرد و اظهار داشت: مسئولان عربستانی در خصوص این حادثه تلخ پاسخ‌های غیرمسئولانه می‌دهند.

وی افزود: با مراجعه به تاریخ گذشته متوجه می‌شویم که بذری تلخ در ایران به نام بهائیت و در سرزمین حجاز بذری تلخ‌تر با عنوان وهابیت کاشته شد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس، ایثار، شجاعت، شهامت، ولایتمداری، دشمن شناسی، دشمن ستیزی، گمنامی، بی هیایویی و ... را از کلیدواژه‌های دفاع مقدس عنوان و با اشاره به چرایی دفاع از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: از چیزی دفاع می‌کنیم که ارزشمند، محبوب، مورد آسیب و مورد تهدید باشد و انقلاب اسلامی این دو ویژگی را دارد که تعداد شهدا نیز به قیمت انقلاب اسلامی افزوده است.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه انقلابی که مورد تهدید است دفاع می‌خواهد اضافه کرد: از اوایل پیروزی انقلاب دشمن اقداماتی علیه آن انجام داد که می‌توان به ترورها، تحریم‌ها، جنگ تحمیلی، فعالیت‌های منافقین و ... اشاره کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکایی‌ها گاهی اوقات به ما لبخند می‌زنند گفت: این لبخند یک راهبرد نبوده چراکه آن‌ها در راهبردشان تغییری ایجاد نمی‌کنند و آمریکایی‌ها نیز هیچ گاه با ما صلح نمی‌کنند از این رو مذاکرات هسته ای را نباید به سایر مسائل تعمیم داد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به راه‌های نفوذ آمریکا، عدول از ارزش‌ها، غفلت از آمریکایی‌ها، فراموشی توطئه‌ها و عداوت‌های آن‌ها، ترویج لااوبالی گری و مسائلی که در فرهنگ ما جایی ندارد، ترویج اشرافی گری، از هم گسیختگی بین لایه‌های اجتماعی مردم، مأیوس کردن مردم و خمودگی را از جمله این راه‌ها برشمرد و تصریح کرد: دشمن نمی‌خواهد که ما ارتقای علمی، اقتصادی و فرهنگی داشته باشیم و دشمن اصلی ما ایالات متحده آمریکا بوده و از دشمنی با ما نیز دست بردار نیست.

سردار غیب‌پرور با تاکید بر وحدت و انسجام، از ولی فقیه به عنوان محور وحدت نام برد و ادامه داد: محور وحدت ولی فقیه است و فرد دومی را برای محور وحدت نمی‌شناسیم.

وی بیان داشت: آمریکا می‌خواهد دانشگاه‌های ما را لائیک کند از این رو همه ما در خصوص جلوگیری از تحقق اهداف آن‌ها باید تلاش کنیم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به فتنه‌هایی که تاکنون در کشور پیش آمده است اضافه کرد: این فتنه‌ها مربوط به بی بصیرتی‌ها است چرا که باید در طول ولایت بود و نه در عرض آن و مشکل برخی افراد نیز همین است.

روایتگری توسط حجت‌الاسلامی قرایی، شعرخوانی برادر میلاد عرفان‌پور و تجلیل از خانواده‌های محترم شهدای دانشجو، معلم از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. این برنامه به همت بسیج دانشجویی شش دانشگاه فرهنگیان استان فارس و با همکاری دانشگاه فرهنگیان، ستادکنگره سرداران و 15 هزار شهید ولایتمدار استان فارس، اداره کل آموزش و پرورش، نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان و ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد.
کد مطلب : ۱۱۱۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما