۰
plusresetminus
مدیر کل سیاسی استانداری فارس:

مهمترین مشکل فراروی شهرستان ارسنجان/ شیروانی بخشدار مرکزی ارسنجان شد

تاریخ انتشارجمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۳
مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: بدون تردید جمهوری اسلامی، در مورد مساله حادثه منا کوتاه نخواهد آمد و این موضوع را با جدیت پیگیری می کند.
مهمترین مشکل فراروی شهرستان ارسنجان/ شیروانی بخشدار مرکزی ارسنجان شد
 به گزارش حافظ نیوز یحیی هاشمی، چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ارسنجان افزود: تمام ابعاد فاجعه منا باید بررسی شود و مسببان آن مشخص و محاکمه شوند و خسارات وارده نیز جبران شود.

وی ادامه داد: دولت بی کفایت عربستان که طبق قوانین متعهد و ملزم به حفظ جان زائران و امنیت آنهاست متاسفانه برای چندمین بار بی کفایتی خود را ثابت کرد و هزاران نفر جان خود را در فاجعه منا از دست دادند که امیدواریم امام زمان (عج) انتقام آنها را بگیرد.

هاشمی، به موضع گیری قاطعانه رهبر معظم انقلاب و به تبع آن مسوولان جمهوری اسلامی ایران در باره فاجعه منا اشاره کرد و گفت: باید همگان اطمینان خاطر داشته باشند که مسوولان کشورمان این موضوع را تا روشن شدن کامل زوایای آن دنبال خواهند کرد.

درحادثه رمی جمرات در منا که دوم مهر 94 در مکه و همزمان با عید قربان رخ داد، صدها زائرخانه خدا جان باختند که علت اصلی این حادثه هنوز مشخص نشده است.

تعداد کل جانباختگان این حادثه مربوط به استان فارس 49 نفر اعلام شده است.

مدیر کل سیاسی، انتخابات وتقسیمات کشوری استانداری فارس در بخش دیگری از مطالب خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در این انتخابات بیانگر اقتدار و پشتوانه نظام است .

هاشمی افزود: رقابت های انتخاباتی باید سالم و قانون مند باشد و ضروری است همگان با حفظ وحدت و همبستگی در این عرصه مهم و سرنوشت ساز حضور داشته باشند.

وی حوزه انتخاباتی شهرستان های مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان را دومین حوزه پر جمعیت استان فارس پس از شیراز بیان کرد و اظهار داشت: با توجه به پرشمار بودن تعداد کاندیدا ها در این حوزه، باید شاهد مشارکت فعال و چشمگیر مردم در این شهرستان ها باشیم.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هفتم اسفندماه 94 برگزار خواهد شد.

هاشمی در قسمت دیگری از سخنان خود، خشکسالی را مهمترین مشکل فراروی شهرستان ارسنجان دانست و گفت: باید همه ساکنان این شهرستان کمک کنند تا بتوانیم تبعات ناشی از پدیده خشکسالی را به حداقل کاهش دهیم و این بحران را پشت سر گذاریم.

در این نشست، امین شیروانی به عنوان بخشدار مرکزی ارسنجان معرفی و از خدمات سرپرست قبلی این بخشداری تقدیر شد.

شهرستان ارسنجان در فاصله 125 کیلومتری شمال شرق شیراز واقع شده است.
کد مطلب : ۱۱۲۸۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
سعید
feedback
Iran, Islamic Republic of
چاه کن همیشه نه چاه است دیدی خودتم رفتی