۰
plusresetminus

کمیته امداد آباده بیش از 50میلیون تومان هزینه های عمرانی به مددجویان داده است

تاریخ انتشارجمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۹
مدیر کمیته امداد آباده از پرداخت 557 میلیون و 200 هزار ریال کمک‌هزینه عمرانی در راستای تعمیر و بازسازی مسکن و انشعاب آب، برق و گاز به مددجویان این شهرستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز، امیر باوندپوری بابیان اینکه ارائه خدمات عمرانی یکی از برنامه‌های عملکردی کمیته امداد برای خدمت به مددجویان است، اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 557 میلیون و 200 هزار ریال کمک‌هزینه عمرانی در زمینه تعمیر و بازسازی مسکن، احداث سرویس بهداشتی و حمام، حصارکشی، ساخت آشپزخانه و انشعابات آب، برق و گاز به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است.

وی عنوان داشت: تأمین مسکن مددجویان و نیاز به سرپناه و محلی امن برای آسایش و زندگی از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی است که در کنار سایر خدمات خود در این زمینه نیز فعالیت‌ها و خدمات قابل‌توجهی ارائه شده است.

باوندپوری با اشاره به ارائه خدمات عمرانی به 20 خانوار مددجو در آباده از ابتدای سال‌جاری تاکنون، از زیرپوشش بودن 3 هزار و 182 خانواده نیازمند در این شهرستان خبر داد.

مدیر کمیته امداد آباده در پایان سخنان خود با اشاره به شرایط آب و هوایی و آغاز سرما و بابیان اینکه ایجاد سرپناه و انجام تعمیرات مسکن مددجویی برای خانواده‌های زیرپوشش یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد مقدس است حمایت و مشارکت خیران از کمیته امداد در راستای برطرف شدن مشکلات اساسی خانواده‌های نیازمند را خواستار شد.
کد مطلب : ۱۱۷۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما