۰
plusresetminus

356کیلوگرم مواد مخدر در استان فارس کشف گردید

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۳
فرمانده انتظامي استان فارس از كشف بيش از 354 كيلو گرم گرم موادمخدر و توقيف هشت دستگاه خودرو حامل مواد در اين استان طي 24 ساعت گذشته، خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز، سردار "احمدعلي گودرزي" گفت: ماموران يگان امداد شهرستان شيراز هنگام گشت زني در بلوار "اميركبير" اين شهرستان به يك دستگاه خودرو پژو 405 مظنون و پس از متوقف كردن خودرو در بازرسي از آن، 60 كيلوگرم ترياك كشف و در اين رابطه يك قاچاقچي موادمخدر را دستگير كردند.

وي افزود: در شهرستان "داراب" نيز ماموران انتظامي اين شهرستان در ايستگاه بازرسي "قلاتوبه" هنگام کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه خودروي "پرايد" مظنون و در بازرسي از آن خودرو 3كيلو و 140 گرم هروئين که به طرز ماهرانه اي در اطراف بدن چهار سرنشين خودرو جاسازي شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامي استان فارس ادامه داد: اين ماموران در عمليات ديگري يك قاچاقچي موادمخدر را كه قصد داشت با يك خودرو پژو 405مقداري ترياك را از روستايي در اطراف شهرستان "داراب" به آن شهرستان منتقل كند را شناسايي و پس از متوقف كردن خودرو، 60 كيلوگرم ترياك از قاچاقچي كشف و وي را دستگير كردند.

"گودرزي" اضافه كرد: كشف سه کيلوگرم ترياک که به طرز ماهرانه اي در يك دستگاه خودرو پژو جاسازي شده بود،‌ از ديگر اقدامات ماموران انتظامي شهرستان "داراب" در بازرسي خودرو هاي عبوري در ايستگاه بازرسي "قلاتوبه" است كه در اين رابطه نيز دو قاچاقچي موادمخدر دستگير شدند.

وي افزود: اين ماموران در سه عمليات جداگانه ديگر ضمن توقيف 4 خودروي حامل موادمخدر، در اطراف شهرستان "داراب" هشت قاچاقچي موادمخدر را دستگير و 79 كيلو 140 گرم ترياك و280 گرم هروئين از آنها كشف كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس نيز در يك عمليات ديگر پس از آنكه از حمل يك محموله موادمخدر توسط يك دستگاه خودرو "زانتيا" در جاده هاي اين استان مطلع شدند، براي توقيف خودرو و كشف مواد، ‌وارد عمل شدند.

گودرزي ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتي، خودروي حامل موادمخدر در جاده شهرستان "كوار" به سمت شيراز مشاهده، متوقف و در بازرسي از آن 100كيلوگرم حشيش كشف و راننده خودرو نيز دستگير شد.

وي افزود: در شيراز نيز ماموران پليس مبارزه با موادمخدر، ‌پس از شناسايي يك خرده فروش موادمخدر در جنوب شهر شيراز وي را دستگير و از اين خرده فروش موادمخدر 100گرم هروئين کشف كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: در عمليات ديگري ماموران انتظامي شهرستان "لارستان" استان فارس در پاسگاه "هرمود عباس" از يك دستگاه خودرو "پژو پارس" 52 كيلو و 500 گرم ترياك كه به صورت ماهرانه اي جاسازي شده بود كشف و در اين رابطه دو قاچاقچي را دستگير كردند.
مرجع : پایگاه خبری پلیس
کد مطلب : ۱۱۹۷۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما