آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز:

اگر مسئولین استان تدبیر، برنامه ریزی و دلسوزی داشتند، هیچ گاه کارخانه ای در فارس تعطیل نمی شد/ دست اندرکاران انتخابات باید خود ملتزم به قانون باشند و دیگر نهادهای قانونی را زیر سوال نبرند

2 بهمن 1394 ساعت 17:50

آیت الله ایمانی گفت: متاسفانه در عرصه های گوناگون جوانان مذهبی مورد هجمه قرار می گیرند این در حالی است که همین جوانان از شهدای گمنام در استان فارس بهترین استقبال ممکن را به عمل آوردند.


به گزارش "حافظ نیوز" آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شیراز به امامت آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد.
آیت الله ایمانی با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط سپاه پاسداران گفت: اقدام به موقع و تلاش فرزندان سپاه که 10 تفنگدار آمریکایی را در آبهای سرزمینی نزدیک جزیره فارسی دستگیر کرده سپس نیز آنان را در آبهای آزاد جهانی و بین المللی رها کردند باید مورد توجه قرار گیرد و این اقدام از سوی رهبر انقلاب نیز مورد تشکر و حمایت قرار گرفت.
وی در تشریح چرایی تایید این اقدام سپاه پاسداران تصریح کرد: این کار، اقدامی پسندیده بود چرا که آمریکا از خط قرمز عبور کرد؛ خط مرزی که تعیین می شود هر کس که از آن عبور کرد باید با او برخورد شود.
امام جمعه شیراز در ادامه تصریح کرد: سیاسون باید از فرزندان سپاه یاد بگیرند که آمریکا هر گاه از خط قرمز عبور کرد، باید جلوی او را گرفت.
نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز اجرای برجام گفت: برجام مسئله ای نبود که آمریکا آن را به صورت صدقه سری به ما بدهد بلکه این حاصل مقاومت و ایستادگی مردم و تیم مذاکره کننده بوده است.
آیت الله ایمانی در ادامه خاطر نشان کرد: مسئولان تصور نکنند که امریکا از روی لطف چیزی به ما داده است، بلکه باید بدانند برجام بخشی از حقوقی است که ملت با ایستادگی و مقاومت از آمریکا پس گرفته است.
وی در ادامه تاکید کرد: حال، تحریم ها دیگر برداشته شده اما آیا گشایش در مسئله معیشت و اقتصاد مردم با رفع تحریمها حاصل می شود و یا با برنامه ریزی و مدیریت و کار و تلاش و کوشش و اقتصاد مقاومتی؟
آیت الله ایمانی همچنین گفت: تحریم 20 الی 40 درصد در مشکلات اقتصادی ما نقش داشته است و بقیه مشکلات اقتصادی نتیجه سوءمدیریت و کمبود برنامه ریزی و عدم توجه جدی به اقتصاد مقاومتی است.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به مشکلات صنایع در استان فارس گفت: اگر مسئولین استان ما با تدبیر و برنامه دلسوزی داشتند، هیچ وقت اجازه نمی دادند کارخانه ای تعطیل شود؛ بلکه می توانستند مشکلات آن را در استان اصلاح کنند.
امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مبحث انتخابات نیز گفت: طبیعتا دست اندرکاران انتخابات باید خود ملتزم به قانون باشند و نباید شخصیت نهادهای قانونی را زیر سوال ببرند، چرا که تشویش اذهان عمومی و نا امید کردن مردم غلط است.
آیت الله ایمانی در ادامه با اشاره به هجمه های صورت گرفته علیه جوانان انقلابی نیز گفت: متاسفانه در عرصه های گوناگون جوانان مذهبی مورد هجمه قرار می گیرند این در حالی است که همین جوانان از شهدای گمنام در استان فارس و شهر شیراز بهترین استقبال ممکن را به عمل آوردند و اتهام به آنها درخصوص حمله به سفارت انگلیس و یا عربستان، کاری غلط و اشتباه است.
وی در انتها گفت: همین جا تقدیر و تشکر فراوان، که زبان قادر بر بازگو کردن آن نیست از حضور مردم استان فارس از این میزبانی که نسبت به لاله ها داشتند. از این میزبانی که از میهمانان عزیزشان داشتند. همه جاها ، شهرها و روستاها و بعد مرکز استان شیراز مقدس، دارالایمان، برج الاولیاء، حرم سوم اهل بیت(ع) چه کردند.


کد مطلب: 12880

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/12880/اگر-مسئولین-استان-تدبیر-برنامه-ریزی-دلسوزی-هیچ-گاه-کارخانه-فارس-تعطیل-نمی-دست-اندرکاران-انتخابات-باید-خود-ملتزم-قانون-باشند-دیگر-نهادهای-قانونی-زیر-سوال-نبرند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir