آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز:

نامزدهای انتخابات به جای تخریب و تهمت زدن به یکدیگر، به اثبات توانمندی های خود بپردازند/ مراقب باشیم کشور پس از برجام، به دروازه ورود کالاهای مصرفی تبدیل نشود

9 بهمن 1394 ساعت 18:46

آیت الله ایمانی گفت: ملت اگر با هوشیاری و عزم قوی پای صندوق رای بیاید و با حضور حداکثری خود صندق های رای را پر رنگ سازد، آنگاه سربلند خواهد بود.


به گزارش "حافظ نیوز" آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سومین حرم اهل بیت(ع) با اشاره به ورود امام راحل و حوادثی که در دهه فجر انقلاب اسلامی رخ داد گفت: وقتی ملتی برای خدا قیام کرد خدای متعال هم با تمام امکانات، آن ملت را تایید می کند و آن مردم را به سمت و سوی اهدافی که دارند هدایت می نماید و کمک می رساند.
وی در ادامه تصریح کرد: در چنین شرایطی، طبیعی است که دشمن برای شکستن پایه های دین و ارکان حکومت دینی قدم بردارد و برای آنکه جمهوری اسلامی را ناکام نماید از همه امکانات و ابزارها استفاده کند.
آیت الله ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات اسفندماه خاطر نشان کرد: ملت اگر با هوشیاری و عزم قوی پای صندوق رای بیاید و با حضور حداکثری خود صندق های رای را پر رنگ سازد، آنگاه سربلند خواهد بود و لذا باید تلاش کرد حضور حداکثری مردم را داشته باشیم.
وی در ادامه گفت: طبیعتا دشمن هم سعی خواهد کرد این حضور را کاهش دهد. یا با تحریم انتخابات، یا با تشویش اذهان عمومی در اینکه آینده انتخابات چه می شود و یا با متهم نمودن مجریان و ناظران انتخابات، کار دشمن این است.
امام جمعه شیراز در ادامه سخنان خود برخی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را مخاطب قرار داد و افزود: (من همین جا به نامزد های انتخاباتی این سفارش را دارم و آن، اینکه تخریب یکدگر را رها کنند، آبروی یکدیگر را در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی نبرند؛ تهمت زدن و بدگویی کردن کوشش انسان های ناتوان است. وی در ادامه گفت: انسان مثبت های خودش را بگوید، چرا دیگران را بشکنیم؟ چرا در شبکه های اجتماعی عیب و ایراد دیگران را بازگو کنیم؟ رعایت این مسائل ضرور و لازم است.)
نماینده ولی فقیه در استان فارس در انتهای سخنان خود نیز با اشاره به سفرهای خارجی ریاست جمهوری و آمدن برخی هیئت های خارجی به تهران افزود: سفر رئیس جمهور به کشورهای خارجی برای انعقاد قرارداد های زیرساختی و قرارداد هایی که برای امنیت و رفاه و آسایش مردم ما می باشد کار مناسبی است، اما باید مواظب بود کشور دروازه کالاهای مصرفی نشود و فضا برای ورود کالاهای مصرفی به کشور فراهم نگردد.
 


کد مطلب: 12951

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/12951/نامزدهای-انتخابات-جای-تخریب-تهمت-زدن-یکدیگر-اثبات-توانمندی-های-خود-بپردازند-مراقب-باشیم-کشور-برجام-دروازه-ورود-کالاهای-مصرفی-تبدیل-نشود

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir