۰
plusresetminus

دستگيري سارقان 8 ميليارد ريالي در فسا

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱
فرمانده انتظامي استان فارس از دستگيري دو سارق و كشف كيف حاوي هشت ميليارد ريال چك از آنان در شهرستان فسا خبر داد.
دستگيري سارقان 8 ميليارد ريالي در فسا
به گزارش حافظ نیوز،به نقل از سايت پليس فارس، سردار سرتيپ احمدعلي گودرزي گفت: برابر اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي110 مبني بر يك مورد سرقت كيف دستي در يكي از خيابان‌هاي شهرستان فسا، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.
وي ادامه داد: در بررسي‌ها مشخص شد دو نفر با استفاده از يك دستگاه خودرو پرايد، اقدام به سرقت كيفي از يك شهروند كرده و از محل متواري شده‌اند.
فرمانده انتظامي استان فارس افزود: اين دو سارق، زماني كه مالباخته قصد داشته از دستگاه عابر بانك استفاده كند، از غفلت وي استفاده كرده و كيف وي را ربوده بودند.
گودرزي گفت: ماموران انتظامي شهرستان فسا موفق شدند با اقدامات اطلاعاتي و پليسي، يكي از سارقان را شناسايي و طي يك عمليات غافلگيرانه وي را دستگير كنند.
وي ادامه داد: در تحقيقات انجام شده، متهم به سرقت کيف حاوي 39 فقره چک مجموعاً به ارزش هشت ميليارد ريال و يک دسته چک پنجاه برگي خام و مدارک مهم ديگر با همدستي يك نفر ديگر اقرار كرد.
فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به دستگيري همدست سارق و تحويل كيف مسروقه به مالباخته، خاطر نشان كرد: متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.
 
کد مطلب : ۱۵۵۹۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما