۰
plusresetminus

اعلام خودمختاری در اردوگاه اصلاح طلبان

تاریخ انتشارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱
مسیر کسب امتیاز اپوزیسیون (منتقدین) از حاکمیت شامل "تصمیم سازی نخبگان مرجع"، توزیع در "رسانه های همسو"، "جلب نظر بخشی از اجتماع" و دست آخر چانه زنی در بالادست سیستم است.
اعلام خودمختاری در اردوگاه اصلاح طلبان
به گزارش "حافظ نیوز"،مسیر کسب امتیاز اپوزیسیون (منتقدین) از حاکمیت شامل "تصمیم سازی نخبگان مرجع"، توزیع در "رسانه های همسو"، "جلب نظر بخشی از اجتماع" و دست آخر چانه زنی در بالادست سیستم است. یعنی محتوا همواره از راس به بدنه تزریق شده و مطالبه گری بدنه تحت تاثیر خواست و نظر رهبران اپوزیسیون صورت می گیرد.
اما تمرکز بر حلقه انتشار شایعه " آزار_جنسی سازمان یافته" در مراسم تشییع مرحوم هاشمی نشان می دهد گروهی از روزنامه نگاران و فعال در رسانه‌های_زنجیره‌ای، ظاهرا خطی متفاوت از سیاست های رسمی جریان اصلاحات و حامیان_دولت را دنبال می کنند و به عنوان گروهی رادیکال اعلام "خودمختاری" کرده اند!
محتوای غیرمستند تولید شده در شناسه های کاربری خبرنگاران وقایع اتفاقیه، شرق، آنا و ...در توییتر به سرعت با مخالفت مدیران میانی اپوزیسیون اعم از خانواده_هاشمی و آذر منصوری و حامیان سرشناس دولت روحانی مواجه شد اما بازی متوقف نشد!
با این احتساب می توان این گمانه را جدی گرفت که موضوع "آزار جنسی سازمان یافته" از ابتدا به سفارش خارجی ها تولید شده، یعنی همان کسانی که اصالتا با " هاشمی_رفسنجانی" و هر فرد دیگری که در "جمهوری اسلامی" مسئولیتی داشته "دشمن" هستند. اگر چنین حلقه رادیکال بی صاحبی حقیقتا ذیل تشکیلات رسانه های زنجیره ای غربگرایان شکل گرفته باشد، کار اپوزیسیون داخلی بعد از هاشمی رفسنجانی، سخت خواهد شد چرا که دست کم براعمال بخشی از بدنه "فعال اجتماعی" هیچ مدیریتی ندارند. بدنه ای که احتمالا رهبر بعدی اش را در خارج از مرزها جستجو می کند!
دکترزهرا_طباخی

انتهای خبر/111
کد مطلب : ۱۶۲۸۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما