در ایام انتخابات اجازه نمی‌دهیم خانواده شهدا را درگیر مسائل سیاسی و جناحی کنند

27 مهر 1398 ساعت 18:43

عبدالرضا قاسم‌پور در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان ضمن اشاره به ایام ماه صفر و اربعین حسینی، شهدا را ادامه دهندگان راه امام حسین(ع) دانست و یادآور شد: هدف قیام امام حسین(ع) اصلاح امت جدش و همچنین احیا دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود.


به گزارش حافظ خبر، قاسم پور با بیان اینکه  در شرایط فعلی یکی از بزرگترین معروفات ترویج آرمان ها و ارزش های شهداست، افزود:  باید تلاش کنیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و  راه شهدا راه عزت و عظمت امت اسلامی و خدمت به مردم است.


وی  خدمت به ایثارگران را  از راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و بر لزوم پیگیری مسائل و رفع مشکلات این عزیزان تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس اظهار کرد: دولت تدبیر و امید به رغم مشکلات و فشارهای مالی با قدرت به انجام امور پرداخته و تاکید ویژه ای بر رفع مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا دارد. 


وی همچنین با اشاره به تاکیدات استاندار فارس از پیگیری های مشکلات بیمه ای و پرداخت مطالبات بیمارستان های دولتی و خصوصی خبر داد.


  سرکشی و بازدید از خانواده معظم شهدا از دیگر مواردی بود که معاون استاندار فارس به آن تاکید کرد و این اقدام را سبب ایجاد آرامش و تقویت روحیه مدیران دانست.


قاسم پور با تاکید بر لزوم رعایت کامل قانون جامع حمایت از ایثارگران عنوان کرد: نقص موارد این قانون توسط هر یک از مدیران  باید گزارش و برخورد لازم صورت گیرد.


وی ضمن تقدیر از تلاش های شورای هماهنگی امور ایثارگران ، اظهار کرد: این تلاش‌ها کافی نیست باید رسیدگی بیشتر و بهتری در جهت کاهش  بروکراسی ها و پیچیده های اداری برای ایثارگران انجام شود.


 معاون استاندار فارس  با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات عنوان کرد شأن و کرامت خانواده شهدا و ایثارگران باید حفظ شود و اجازه ندهیم به هیچ عنوانآنها را درگیر مسائل و منافع حزبی و سیاسی کنند.

وی همچنین پیشنهاد داد کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته اشتغال و سرمایه گذاری فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رفاه آموزش بهداشت درمان و غیره در شورای هماهنگی امور ایثارگران استان تشکیل شود تا کار ها به صورت اختصاصی  دنبال شود.

قاسم پور  گفت: بنا بر تاکید استاندار محترم یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در ارزیابی عملکرد مدیران رسیدگی به امور ایثارگران و خانواده شهدا خواهد بود.
 


کد مطلب: 21965

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21965/ایام-انتخابات-اجازه-نمی-دهیم-خانواده-شهدا-درگیر-مسائل-سیاسی-جناحی-کنند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir