۰
plusresetminus

راه‌اندازی ستاد برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت در سروستان

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۵
این ستاد با همکاری اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، بیت‌الاحزان، دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دفتر امام جمعه و فرمانداری شهرستان راه‌اندازی گردید.
آزمون قرآن و عترت در سروستان
آزمون قرآن و عترت در سروستان
به گزارش حافظ‌خبر؛ محمدحسن ضیایی‌آزاد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سروستان گفت: برگزاری آزمون‌های سراسری قرآن و عترت، از اقدامات مهم و تاثیرگذار معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و برای بهره‌مندی بیشتر علاقمندان به مقوله قرآن و عترت در شهرستان سروستان ستاد برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت راه‌اندازی شد.
ضیایی‌آزاد افزود: این ستاد با همکاری اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، بیت‌الاحزان، دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دفتر امام جمعه و فرمانداری شهرستان راه‌اندازی گردید.
وی بیان کرد: مطابق با شیوه‌نامه اجرایی، نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در ۳ گروه امتحانی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم (۲ رشته)، گروه معارف اهل بیت (ع) (۳ رشته) و حفظ قرآن کریم (۹ رشته)، در نیمه­ی نخست اسفند ۹۹، برگزار خواهد شد؛ ثبت‌نام داوطلبان از 10دی ماه سال جاری آغاز و به 20 روز ادامه خواهد داشت. علاقمندان می‌توانند به وبگاه اینترنتی www.quranedu.ir  مراجعه کنند و مراحل ثبت‌نام خود را بصورت اینترنتی انجام دهند.
گفتنی است برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت از 19 سال پیش در کشور بصورت سراسری برگزار می‌شد که امسال با توجه به شیوع  ویروس کرونا به صورت مجازی  برگزار می‌شود.
 
 
 
 
کد مطلب : ۲۲۹۶۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما