۰
plusresetminus

معرفی برگزیدگان پویش مجازی دل‌نوشته و شعر «نگین سلیمانی» بوانات

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۲
افزایش آگاهی شهروندان و گسترش فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، بیان فعالیت‌ها و شناساندن بزرگان دفاع مقدس و جبهه مقاومت، بویژه شهید سلیمانی با بهره‌گیری هرچه بیشتر از ابزارهای فرهنگی و هنری ضروری است.
معرفی برگزیدگان پویش مجازی دل‌نوشته و شعر «نگین سلیمانی» بوانات
معرفی برگزیدگان پویش مجازی دل‌نوشته و شعر «نگین سلیمانی» بوانات
به گزاش حافظ‌خبر؛ برگزیدگان پویش مجازی دل‌نوشته و شعر «نگین سلیمانی» شناخته شدند.
حسین برزگر، رییس اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوانات گفت: پویش  مجازی دل‌نوشته و شعر  «نگین سلیمانی» که به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی برگزار شده بود، برترین‌های خود را شناخت.
حسین برزگر افزود: 87 تن در بخش دل ‌نوشته این مسابقه شرکت کرده بودند که پس از بررسی آثار ارسال شده و داوری، محمدطاها حمیدی، محمدمهدی برزگر، محمد نجفی و محمدمحراب شعبانی به عنوان برگزیده شناخته شدند.
وی ادامه داد: همچنین 130 تن در بخش شعر این پویش فرهنگی شرکت داشتند که در پایان رضا حسام‌پور  حسین اعتمادی، ایرج مرادی، نازنین خسروانیان و مریم دسترنج برگزیده شدند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوانات پاسداشت رشادت‌ها و بزرگداشت شخصیت والای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و نشان دادن تصویری روشن از ویژگی‌های شخصیتی سردار دل‌ها در قالب دل‌نوشته و شعر را از اهداف برگزاری این مسابقه فرهنگی دانست.
دبیر شورای فرهنگ عمومی بوانات بیان داشت: افزایش آگاهی شهروندان و گسترش فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، بیان فعالیت‌ها و شناساندن بزرگان دفاع مقدس و جبهه مقاومت، بویژه شهید سلیمانی با بهره‌گیری هرچه بیشتر از ابزارهای فرهنگی و هنری ضروری است.
این رویداد فرهنگی با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوانات و همراهی بنیاد شهید و امور ایثارگران و بسیج هنرمندان توسط مجموعه خبری پارس بوان و انجمن شکوه شعر بوانات برگزار شد.
 
کد مطلب : ۲۲۹۸۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما