۰
plusresetminus

خوانش و تفسیر دیوان امام در محفل ادبی محرم راز گراش

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۱
زادروز امام خمینی، بهانه‌ای شد تا ادب‌دوستان گرد هم آمده و با خوانش و تفسیر دیوان امام, گوشه‌ای از بعد عرفانی ایشان نیز بررسی شود.
محفل ادبی محرم راز بررسی آثار ادبی امام خمینی در گراش
محفل ادبی محرم راز بررسی آثار ادبی امام خمینی در گراش
به گزارش حافظ خبر؛ به بهانه‌ی زادروز امام خمینی(ره)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش و انجمن ادبی چشمه، نشست ادبی محرم راز برگزار می‌کند.
این محفل ادبی با همکاری معاونت فرهنگی دانشکده علوم پزشکی گراش، روز پنج‌شنبه نهم بهمن‌ماه جاری ساعت 19 و در سالن کنفرانس این دانشکده برگزار می‌شود.
در این محفل ادبی دوست‌دارن آثار ادبی امام، افزون بر خوانش اشعار امام خمینی، با حضور اساتید زبان و ادبیات فارسی به نقد و بررسی و ویژگی اشعار امام خواهند پرداخت.
این نشست با حضور خسرو حسن‌زاده، استاد حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد تا حاضران با ویژگی ادبی و عرفانی سروده‌های امام بیشتر آشنا شوند.
مهدی آیینه‌افروز، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش درباره برگزاری این نشست ادبی گفت: تاکنون گفته‌های بسیاری را درباره اخلاق و منش انقلابی، سیاسی و مذهبی امام خمینی گفته و شنیده شده اما کمتر به بعد عرفانی و ادبی آثار به جای مانده ایشان پرداخته شده است.
وی افزود: زادروز امام خمینی، بهانه‌ای شد تا ادب‌دوستان گرد هم آمده و با خوانش و تفسیر دیوان امام, گوشه‌ای از بعد عرفانی ایشان نیز بررسی شود.
 
 
کد مطلب : ۲۳۰۷۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما