خوانش و تفسیر دیوان امام در محفل ادبی محرم راز گراش

8 بهمن 1399 ساعت 16:51

زادروز امام خمینی، بهانه‌ای شد تا ادب‌دوستان گرد هم آمده و با خوانش و تفسیر دیوان امام, گوشه‌ای از بعد عرفانی ایشان نیز بررسی شود.


به گزارش حافظ خبر؛ به بهانه‌ی زادروز امام خمینی(ره)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش و انجمن ادبی چشمه، نشست ادبی محرم راز برگزار می‌کند.
این محفل ادبی با همکاری معاونت فرهنگی دانشکده علوم پزشکی گراش، روز پنج‌شنبه نهم بهمن‌ماه جاری ساعت 19 و در سالن کنفرانس این دانشکده برگزار می‌شود.
در این محفل ادبی دوست‌دارن آثار ادبی امام، افزون بر خوانش اشعار امام خمینی، با حضور اساتید زبان و ادبیات فارسی به نقد و بررسی و ویژگی اشعار امام خواهند پرداخت.
این نشست با حضور خسرو حسن‌زاده، استاد حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد تا حاضران با ویژگی ادبی و عرفانی سروده‌های امام بیشتر آشنا شوند.
مهدی آیینه‌افروز، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش درباره برگزاری این نشست ادبی گفت: تاکنون گفته‌های بسیاری را درباره اخلاق و منش انقلابی، سیاسی و مذهبی امام خمینی گفته و شنیده شده اما کمتر به بعد عرفانی و ادبی آثار به جای مانده ایشان پرداخته شده است.
وی افزود: زادروز امام خمینی، بهانه‌ای شد تا ادب‌دوستان گرد هم آمده و با خوانش و تفسیر دیوان امام, گوشه‌ای از بعد عرفانی ایشان نیز بررسی شود.
 
 


کد مطلب: 23070

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23070/خوانش-تفسیر-دیوان-امام-محفل-ادبی-محرم-راز-گراش

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir