۰
plusresetminus

گلباران گلزار شهدای سپیدان

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۶
انقلاب و آرمان‌های آن باید با ابزارهای فرهنگی و هنری برای نوجوانان و نسل‌های آینده گفته شود.
گلباران گلزار شهدای سپیدان
گلباران گلزار شهدای سپیدان
به گزارش حافظ خبر؛ همزمان با 12 بهمن، نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، گلزار شهدای شهرستان سپیدان گلباران شد.
در نخستین روز از دهه فجر چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، مسئولان دستگاه‌های شهرستان، هنرمندان و اصحاب رسانه با حضور در گلزار شهدای شهر اردکان، با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای دوران‌های انقلاب و دفاع مقدس، پیمان دوباره بستند و از آنان تجلیل کردند.
سید ابراهیم حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سپیدان گفت: امروز در شرایطی هستیم که بیش از هر زمان، نیاز به وحدت و هم‌دلی داریم.
حسینی افزود: دهه فجر، آزمون بزرگ الهی برای مردم ایران اسلامی بود که توانستند از آن سربلند بیرون آیند و  گام نخست انقلاب را با توکل بر خدا خداوند، از خودگذشتگی شهدا، هدایت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و حضور و پشتیبانی مردمی تثبیت گردید.
دبیر شورای فرهنگ عمومی سپیدان و بیضا بیان داشت: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی، نیاز به بصیرت و بینش بیشتری داریم؛ چرا که دشمنان ما با بروزترین ابزار، به دشمنی با ما ادامه می‌دهند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سپیدان ادامه داد: انقلاب و آرمان‌های آن باید با ابزارهای فرهنگی و هنری برای نوجوانان و نسل‌های آینده گفته شود. شهدا و آرمان‌های آنان، بارزترین و شاخص‌ترین هستند و با زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان والامقام، گام دوم را می‌توان با توان بیشتر و استوارتر برداشت.
 
کد مطلب : ۲۳۰۹۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما