رونمایی از هشت سنگر عشق در بوانات

18 بهمن 1399 ساعت 15:59

با کوشش و همکاری انجمن ادبی شکوه شعر بوانات، مجموعه‌ای از اشعار دفاع مقدس برخی از شاعران بواناتی گردآوری و با عنوان هشت سنگر عشق، به چاپ رسید.


به گزارش حافظ خبر؛ از کتاب هشت سنگر عشق، مجموعه‌ای از  اشعار دفاع مقدس، سروده شاعران بواناتی در مصلی نمازجمعه بوانات رونمایی شد.
حسین برزگر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوانات در این آیین که بمناسبت گرامیداشت چهل و دومین ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده بود، گفت: با فراخوانی که بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در راستای گردآوری مجموعه اشعار و آثار ادبی مرتبط با دفاع مقدس که به همه شهرستان‌ها داد، با کوشش و همکاری انجمن ادبی شکوه شعر بوانات، مجموعه‌ای از اشعار دفاع مقدس برخی از شاعران بواناتی گردآوری و با عنوان هشت سنگر عشق، به چاپ رسید.
وی افزود: آیین رونمایی از این کتاب با هماهنگی امام جمعه، رئیس شورای فرهنگ عمومی و همکاری ستاد بزرگداشت دهه فجر و همزمان با ایام مبارک دهه فجر، پس از اقامه نماز در مصلای نمازجمعه با حضور مردم این شهرستان برگزار  شد.
حسین برزگر دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوانات در پایان از علی‌اصغر عاشوریان، مسئول کانون بسیج هنرمندان، معصومه عاشوریان، مسئول انجمن ادبی شکوه شعر و همه شاعرانی که در گرداوری این مجموعه، همراهی و همکاری داشتند قدردانی کرد.
 


کد مطلب: 23115

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23115/رونمایی-هشت-سنگر-عشق-بوانات

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir