آغاز جام باشگاه‌های کتابخوانی در خنج

21 بهمن 1399 ساعت 13:23

جام باشگاه‌های کتابخوانی می‌تواند جایگاه بارزی در گسترش این فرهنگ داشته باشد.


به گزارش حافظ خبر؛ نشست ستاد پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی شهرستان خنج با حضور فرماندار، اداره‌ها، نهادها و ارگان‌های فرهنگی و کنش‌گران کتاب و کتابخوانی در فرمانداری این شهر برگزار شد.
عبدالله حقیری، فرماندار شهرستان خنج در این نشست با گرامی‌داشت دهه فجر گفت: ترویج کتاب و کتابخوانی از کارهای فرهنگی مهمی است که همه نهادهای فرهنگی باید از آن پشتیبانی کنند.
فرماندار خنج افزود: جام باشگاه‌های کتابخوانی می‌تواند جایگاه بارزی در گسترش این فرهنگ داشته باشد.
حقیری ادامه داد: اداره‌ها و کنش‌گران کتاب و کتابخوانی باید همه تلاش خود را انجام دهند تا امسال خنج بتواند در این جشنواره بدرخشد.
محمدصادق میری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خنج هم با گرامی‌داشتن دهه فجر گفت: کتاب و کتابخوانی باید از اولویت‌های زندگی ما باشد؛ از این رو بهترین روش در راستای گسترش کتابخوانی، سرمایه‌گذاری برای کودکان و نوجوانان است.
میری افزود: جام باشگاه‌های کتابخوانی، یکی از جشنواره‌هایی است که می‌تواند یاری‌گری توانا در گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی باشد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خنج درباره جام باشگاه‌های کتابخوانی، شیوه ثبت آن، فرستادن گزارش و مستندسازی سخن گفت و ادامه داد: کنش‌گران در زمینه کتاب تا 25 بهمن اسامی کسانی که می‌خواهند باشگاه تشکیل دهند را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خنج بدهند تا هماهنگی‌های برای آموزش مجازی آن‌ها انجام شود.
پایان‌بخش این نشست تجلیل از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی که در دو بخش نامه به نویسنده و شناساندن کتاب بر بستر مجازی هفته کتاب با لوح تقدیر و جوایز نقدی بود.
گفتنی است تسهیلگران پیش از آموزش می‌توانند در سامانه bookpromotion.ir باشگاه خود را ثبت و در این زمینه پویا شوند.
برگزیدگان معرفی کتاب : ۱- میثاق خنجی ۲- محمد صدیقی
برگزیدگان نامه به نویسنده :  ۱- سامیار احمدی ۲- امیرعلی ماندی


کد مطلب: 23136

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23136/آغاز-جام-باشگاه-های-کتابخوانی-خنج

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir