۰
plusresetminus

تیم شهید شاملی کازرون، بر صدر لیگ برتر هندبال بانوان کشور

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۹
تیم شهید شاملی کازرون در رقابت‌های هندبال برتر بانوان کشور از سد تیم اشتات سازه مشهد گذشت و با عنوان صدرنشینی راهی مرحله نیمه نهایی این بازی‌ها شد.
هندبال بانوان/ عکس: ایرنا
هندبال بانوان/ عکس: ایرنا
به گزارش حافظ خبر؛ در این بازی که از مرحله برگشت این رقابت‌ها در گروه دوم، سه‌شنبه در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد، تیم‌های شهید شاملی کازرون و اشتات سازه مشهد در یک بازی حساس به مصاف هم رفتند تا صدرنشین این گروه مشخص شود.
در نیمه نخست، تیم شهید شاملی کازرون عملکرد بهتری نسبت به حریفش داشت و از فرصت‌ها بهتر استفاده کردند و در آن سوی میدان هم مشهدی‌ها در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودند و نتوانستند از موقعیت‌ها بهره ببرند و در نهایت این نیمه با نتیجه ۱۵ بر هفت به سود تیم کازرون پایان یافت.
اما در نیمه دوم، تیم اشتات سازه مشهد عملکرد بهتری نسبت به نیمه نخست داشت اما نتوانست از اختلاف گل‌های خود کم کند و در نهایت این بازی جذاب با نتیجه ۲۹ بر ۲۳ به سود تیم شهید شاملی کازرون پایان یافت.
تیم شهید شاملی علاوه بر اینکه در این بازی نیاز به بُرد داشت از نظر تفاضل گل هم باید اختلاف خود را به پنج گل افزایش می‌داد که در این بازی رقم خورد و با اختلاف ۶ گل پیروز شد تا همه چیز به کام کازرونی‌ها باشد.
بدین ترتیب با پایان یافتن این دیدار، تیم شهید شاملی کازرون با قرار گرفتن در صدر جدول، حریف تیم تاسیسات دریایی تهران در مرحله نیمه نهایی شد و تیم اشتات سازه مشهد به عنوان تیم دوم باید به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برود تا تکلیف ۲ تیم فینالیست و در نهایت  قهرمان این دوره مشخص شود.
قرار است مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها اوایل اسفند ماه ۹۹ در تهران برگزار شود.
همچنین در مرحله حذفی این رقابت‌ها، تیم‌های کربنات سدیم فیروزآباد، ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن بافق یزد و پرسپولیس بهبهان با هم دیدار خواهند کرد و در پایان تیم‌های اول و دوم بقای خود را در لیگ برتر حفظ خواهند کرد و تیم‌های سوم و چهارم هم راهی رقابت‌های هندبال دسته یک بانوان کشور خواهند شد.
دیدار مرحله حذفی روزهای بیست و سوم و بیست و چهارم بهمن ماه ۹۹ در سالن ابوالفتحی شیراز برگزار می‌شود.
در گروه دوم این رقابت ها، تیم اشتات سازه مشهد، شهید شاملی کازرون، ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس بهبهان قرار داشتند و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تاسیسات دریایی تهران، سنگ آهن بافق یزد و کربنات سدیم فیروزآباد تشکیل دهنده گروه یک بودند.
کد مطلب : ۲۳۱۳۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما