آیین پایانی مسابقه کتابخوانی امام رضا (ع) و زندگی در سروستان

5 اسفند 1399 ساعت 11:40

گزارشگر : محمدمهدی اسدزاده

باید تلاش کرد هم‌زمان با کتابخوانی، به بالندگی معنوی، روحانی و آشنایی بیشتر با سیره پرورشی و اخلاق کاربردی امام رضا(ع) و دیگر کریمان اهل بیت(ع) که راهبردی اخلاقی با نکات شاخص تربیتی که همراه خود دانش، بینش، بصیرت و فضیلت را به ارمغان می‌آورد، دست یابیم.


به گزارش حافظ خبر؛ محمدحسن ضیایی‌آزاد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سروستان در این آیین گفت: مسابقه کتابخوانی امام رضا (ع) و زندگی را رویدادی مغتنم و حرکتی در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی با محوریت اهل‌بیت عصمت و طهارت به ویژه امام رضا (ع) است.
ضیایی‌آزاد افزود: باید تلاش کرد هم‌زمان با کتابخوانی، به بالندگی معنوی، روحانی و آشنایی بیشتر با سیره پرورشی و اخلاق کاربردی امام رضا(ع) و دیگر کریمان اهل بیت(ع) که راهبردی اخلاقی با نکات شاخص تربیتی که همراه خود دانش، بینش، بصیرت و فضیلت را به ارمغان می‌آورد، دست یابیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سروستان ادامه داد: مسابقه کتابخوانی امام رضا (ع) و زندگی نشان داد  که می‌توان یاد‌ها و نماد‌ها را به شایستگی ارج بنهیم و در راه اعتلای شعور و شور دینی گام‌های بلند رو به جلویی برداریم.
آیین پایانی مسابقه کتابخوانی امام رضا (ع) و زندگی در راستای مطالعه و پژوهش بیشتر در زمینه سیره، زندگی و درس گرفتن از این امام بزرگوار و ترویج کتاب و کتابخوانی در جامعه برگزار شد که 60 نفر از علاقمندان به مطالعه در آن شرکت کدند و به قید قرعه از 5 برگزیده آن تجلیل خواهد شد.
1. بهاره کمالی
2. سید مرتضی میرحسینی سروستانی
3. امیرحسین سعیدی
4. محمدرضا کهن کته‌گنبدی
5. فاطمه صادقی


کد مطلب: 23213

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23213/آیین-پایانی-مسابقه-کتابخوانی-امام-رضا-ع-زندگی-سروستان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir