۰
plusresetminus
نماینده لامرد و مهر در مجلس:

۱۰ میلیارد تومان به بیمارستان نیمه‌تمام گله‌دار اختصاص یافت

تاریخ انتشارجمعه ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۵
نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس با اعلام اختصاص ۱۰ میلیارد تومان به بیمارستان نیمه‌تمام گله‌دار گفت: امید است که این پروژه بعد از گذشت ۱۴ سال تکمیل شود.
۱۰ میلیارد تومان به بیمارستان نیمه‌تمام گله‌دار اختصاص یافت
به گزارش حافظ خبر، سید موسی موسوی سید صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از برگزاری چندین نشست با دکتر نمکی وزیر بهداشت، دکتر جان‌بابایی معاون درمان و دکتر تقوی‌نژاد معاون پشتیبانی وزیر و همچنین همراهی قابل تقدیر رئیس و مجموعه مدیران دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این مبلغ اختصاص یافته است که امیدواریم با استفاده از آن و کمک خیرین، شاهد تکمیل این پروژه پس از گذشت ۱۴ سال باشیم.
رئیس سابق مجمع نمایندگان فارس با اشاره به عمق محرومیت این منطقه افزود: با توجه به جمعیت قریب به ۴۵ هزار نفری بخش‌های گله‌دار و اسیر، راه‌اندازی بیمارستان پس از گذشت ۱۴ سال یکی از مهمترین مطالبات مردم محروم این منطقه است.
نماینده مردم لامرد و مهر در مجالس نهم و یازدهم خاطرنشان کرد: پیش از این طی تفاهم‌نامه‌ای در سال ۸۶، خیرین متعهد شده بودند درصورت صدور مجوز ساخت بیمارستان توسط وزارت بهداشت، این ساختمان را احداث کرده و حتی خرید تجهیزات و تأمین نیروی انسانی را نیز برعهده گرفته بودند، اما بدلیل مشکلات مالی و شرایط اقتصادی، پروژه به کندی پیش رفته و نیمه‌تمام باقی ماند و وزارت بهداشت هم بدلیل تعهد قبلی خیرین حاضر به مساعدت در تکمیل این پروژه نبود.
وی افزود: پس از برگزاری چندین جلسه و پیگیری مستمر، درنهایت دولت پذیرفت این اعتبار را برای نخستین‌بار پس از ۱۴ سال اختصاص دهد و خوشبختانه این مسیر گشایش یافت. اکنون انتظار می‌رود علاوه بر تکمیل، در مرحله تجهیز و تأمین نیروی انسانی نیز شاهد مساعدت وزارت بهداشت باشیم.
کد مطلب : ۲۳۳۶۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما