۰
plusresetminus

شناسایی آسیب‌ها در حوزه تولید و انعکاس به موقع مشکلات

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۵
معاون روابط عمومی استانداری فارس: شناسایی آسیب‌ها در حوزه تولید و انعکاس مشکلات به مدیران سازمانی و افکار عمومی، از وظایف روابط عمومی‌هاست.
شناسایی آسیب‌ها در حوزه تولید و انعکاس به موقع مشکلات
سمیه یگانه معاون روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، در خصوص نقش روابط عمومی در تحقق شعار سال، گفت: همزمان با نامگذاری سال و هدف گیری سازمان ها، ادارات و دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال، در حوزه روابط عمومی نیز ضرورت دارد که این نقش مورد توجه قرار گرفته و برای افزایش تولید پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها در حوزه ارتباطات و روابط عمومی برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمندی در نظر گرفته شود.
او افزود: بدون تردید؛ روابط عمومی‌ها به عنوان سیاست گذاران سازمانی در نقش زبان، چشم و گوش مجموعه، می‌توانند هم راستا با فعالیت‌های اجرایی و عملیاتی برای رفع موانع و پشتیبانی از تولید گام‌های موثری بردارند.
یگانه ادامه داد: از جمله وظایفی که روابط عمومی‌ها در بخش مانع زدایی از روند تولید برعهده دارند، را می‌توان شناسایی آسیب‌ها در حوزه تولید و انعکاس به موقع مشکلات به مجموعه مدیران سازمانی و افکار عمومی در برون سازمان نام برد.
مسئول روابط عمومی انجمن ورزش‌های رزمی شهرستان شیراز بیان کرد: در این راستا باید گفت معرفی برخی ظرفیت‌ها توسط روابط عمومی‌ها باعث اطلاع افکار عمومی و رفع برخی موانع احتمالی خواهد شد که با اطلاع رسانی و اشتراک امکانات، میتوان گام‌های موثری در راستای جهش تولید برداشت.
او اظهار داشت: از جمله نکات دیگری که در نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در تحقق شعار سال می‌توان به آن اشاره کرد افزایش اعتماد افکار عمومی و انتقال صادقانه مشکلات به نحوی که مخاطب بتواند با تحلیل و درک درست از مشکلات روز نقش خود را در جهت رفع موانع به خوبی ایفا کند.
یگانه بیان کرد: در همین زمینه یکی از نکات حائز اهمیت در مورد نقش روابط عمومی، ایجاد گفتمان مستمر با اتخاذ راهبرد‌های رسانه‌ای در حوزه ارتباطات و روابط عمومی برای اقناع افکار عمومی است.
او افزود: تولید محتوا از طرف روابط عمومی در کلیه دستگاه‌ها و بخصوص دستگاه‌های مرتبط با موضوع تولید، اعم از صنایع، معادن، کشاورزی، شهرک‌های صنعتی و اقسام مجموعه‌های مرتبط و شرکت‌ها در ایجاد گفتمان، نقش و تاثیر بسزایی دارد.
در همین رابطه روابط عمومی‌ها باید با نگاه خواص به شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های فضای مجازی با تقویت ارتباطات دو سویه و تعاملی با مخاطبین، ابعاد و محور‌های مورد نظر خود را در این بخش تحلیل و تبیین کند.
یگانه یادآور شد که متاسفانه باید گفت شاید یکی از موانع اصلی تولید کالای ایرانی ضعف عملکرد برخی مجموعه‌های روابط عمومی در این موضوع باشد که امید است در کنار همه زحمات و تلاش‌های فراوان و پر مشغله مجموعه‌های روابط عمومی با هدف گذاری برای تحقق شعار سال به تولید به عنوان یک پیش‌نیاز اساسی پیشرفت کشور مساعدت شود.
کد مطلب : ۲۳۵۶۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما