تجلیل از «فرشته‌های کوچک» قرآنی در فیروزآباد

2 تير 1400 ساعت 11:43

گزارشگر : محمدمهدی اسدزاده

در آیینی از برگزیدگان مسابقه قرآنی رمضان و «فرشته‌های کوچک» شهرستان فیروزآباد استان فارس تجلیل شد.


به گزارش حافظ خبر؛ همزمان با زادروز امام رضا(ع)، مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه قرآنی رمضان و «فرشته‌های کوچک» در دفتر امام جمعه فیروزآباد استان فارس برگزار شد.
سلیمان شریفی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزآباد در این مراسم گفت: آموزش قرآن به کودکان حقی بر دوش والدین است که بنا به دستور پیامبر اسلام(ص)، باید ادا شود، از این رو شایسته است که والدین در راستای قرآن‌آموزی به فرزندان خود کوشا باشند.
وی با تأکید بر اینکه افزون بر اینکه والدین باید عامل به قرآن باشند، باید زمینه پیوند با آیات نورانی را برای فرزندان در خانواده فراهم کنند، گفت: آموزش قرآن کریم همه جامعه بشریت را تحت تاثیر قرار می‌دهد و هر اندازه که نفس انسان پاکتر باشد، این تاثیرگذاری بیشتر خواهد بود.
دبیر شورای فرهنگ عمومی فیروزآباد بیان کرد: از آنجا که کودکان، فطرت و نفس پاکتری دارند، تاثیر آموزش قرآن نیز در آن‌ها بیشتر است.
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد در ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، مسابقه قرآنی رمضان و فرشته‌های کوچک را ویژه کودکان و نونهالان بر بستر مجازی برگزار کرد که ۹۴ ویدئو از قرائت کودکان و نونهالان شهرستان فیروزآباد به دبیرخانه آن فرستاده شد. پس از گزینش نخستین و سپس داوری، پنج تن از این نونهالان و کودکان قرآنی برگزیده شدند.
برگزیدگان این مسابقه شامل نفر اول عسل مددپور، نفر دوم مریم زمانی و سوم مشترک زهرا زمانی، سیده مرضیه یعقوبی و صدرا آزادی بودند.
 


کد مطلب: 23592

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23592/تجلیل-فرشته-های-کوچک-قرآنی-فیروزآباد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir