۰
plusresetminus
نیروی انتظامی استان فارس

کشف ۱۳۵کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی

تاریخ انتشارشنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۷
در عمليات مشترك پليس فارس و البرز 135 كيلو ترياك كشف شد.
تریاک
تریاک
به گزارش حافظ خبر، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از كشف 135 كيلو ترياك و دستگيري 2 قاچاقچي در عمليات مشترك پليس فارس و البرز خبر داد. 
سرهنگ سيد موسي حسيني بیان کرد: در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند فردي در منزل خود با جاساز كردن ترياك در خودرو سمند قصد انتقال و فروش آن به يك قاچاقچي دارد كه بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس فارس قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگي با مقام قضائي به منزل قاچاقچي واقع در بلوار عرفان شهرستان شيراز اعزام شدند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان با بيان اينكه ماموران انتظامي با اقدامات فني و تخصصي موفق شدند در بازرسي از خودرو سمند پارك شده در آن منزل 135 كيلو ترياك كشف كنند، عنوان داشت: در اين خصوص 2 قاچاقچي حرفه‌‎اي دستگير شدند.
سرهنگ حسيني با اشاره به اينكه متهمان پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شدند، تصريح كرد: اقدامات سوداگران مرگ در اين استان از چشمان تيزبين پليس دور نخواهد ماند و نيروي انتظامي با آنان بدون اغماض برخورد قانوني مي‌كند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۶۶۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما