از سوی شورای اسلامی شهر شیراز؛

تجلیل از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس

6 مهر 1400 ساعت 9:20

گزارشگر : منیره خسروبیگ

همزمان با هفته دفاع مقدس، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز از یادگاران دفاع مقدس، خانواده‌های آنان و شهدای جنگ تحمیلی که در شورای شهر فعالیت داشتند، تقدیر کرد.


به گزارش حافظ خبر، مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در آئین پاسداشت یادگاران دفاع مقدس که در شورای اسلامی شهر شیراز پویا بوده‌اند، گفت: شهدا چراغ راهی برای آینده هستند. اگر امروز کشور در جایگاه عزت و کرامت جهانی ایستاده، حاصل خون شهدایی است که جان خود را فدای مام میهن کرده‌اند.
طاهری افزود: شورای اسلامی شهر شیراز نیز این افتخار را دارد که در همه ادوار، پذیرای رزمندگان،  خانواده‌های شهدا، آزادگان و جانبازان باشد.
وی افزود: گرامی‌داشت جایگاه شهدا و یادگاران جنگ تحمیلی، نه تنها وظیفه‌ای همگانی است، که بسترساز فرهنگ‌سازی برای نسل‌های آینده خواهد بود.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز یادآور شد: هشت سال جنگ تحمیلی، صحنه‌های بی‌بدیلی را رقم زد که موجب شد جهانیان از دیدن چنین رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های نیروهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران، انگشت حیرت بر دهان برده و مدهوش شوند.
در این آئین از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی که در شورای اسلامی شهر شیراز فعالیت داشته‌اند، تقدیر به عمل آمد.

 


کد مطلب: 23690

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23690/تجلیل-یادگاران-۸-سال-دفاع-مقدس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir