۰
plusresetminus

صدور بیش از 2 هزار شناسنامه ایمنی برای واحدهای صنعتی فارس

مولف : محمدمهدی اسدزاده
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۰
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از صدور شناسه ایمنی برای ۲۲۰۰ واحد صنعتی فعال در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت: این مهم امسال نیز به جدیدیت در حال انجام است تا بتوانیم برای تمام واحدهای صنعتی فعال شناسه ایمنی صادر کنیم.
احد فتوحی
احد فتوحی
به گزارش حافظ خبر؛ احد فتوحی چهارشنبه ۷ مهرماه، در آیین روز آتش‌نشانی شیراز گفت: نامگذاری روز آتش‌نشان بهانه‌ای است تا فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های آتش‌نشانان خدوم و زحمت‌کشی را که با عشق از همه وجود برای بالندگی ایمنی، آسایش و رفاه مردم تلاشی پیوسته و شبانه‌روزی می‌کنند، ارج نهیم و با همه وجود تلاش‌های آن‌ها را پاس داریم.
او با اشاره به این که یکی از نیازهای شهرک‌های صنعتی پرداختن به ایمنی است، افزود: این مهم از اولویت‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، فرهنگ‌سازی، آموزش و ‌بازرسی ایمنی واحدهای تولیدی، صنعتی و بهره‌گیری از توانمندی واحدهای صنعتی برای افزایش دوره‌های آموزش ایمنی و توانمندسازی نیروی انسانی در رویارویی با رخدادها را از نیارهای ویژه دانست و ادامه داد: در این زمینه از کمک‌های یارانه‌ای شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برای برگزاری دوره‌های گوناگون آموزش ایمنی و آتش‌نشانی می‌توان بهره گرفت.
فتوحی یادآور شد: رویکرد ما در این زمینه، تخصصی کردن این دوره‌ها و افزایش دوره‌هاست تا همه واحدهای صنعتی دارای نیروهای آموزش‌دیده با مهارت بسنده در برابر رخدادها شوند.
او با بیان این که شهرک‌های صنعتی با توجه به کارکرد و مأموریت‌های خود در زمینه ایمنی شهرک‌ها نواحی صنعتی  همواره تلاش کرده با رویکرد دانش‌پایه و نوآورانه و با همکاری سایر نهادها، زمینه ارتقای ایمنی واحدهای صنعتی  و افزایش خدمات آتش نشانی‌ها را فراهم کند، گفت: با برنامه ریزی انجام شده به زودی 2 ایستگاه آتش نشانی و نیز 2 دستگاه خودرو به جمع ایستگاه‌ها و خودروهای آتش نشانی موجود در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزوده می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه از همکاری و تعامل سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز و نیز سایر شهرداری‌های استان که در مواقع بروز حوادث برای اطفای حریق به یاری واحدهای صنعتی می‌شتابند، تقدیر و تشکر کرد.
ما را در واتساپ دنبال کنید: https://chat.whatsapp.com/L8u9s2fZKaIG9Uxy02GNUo
مولف : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۳۷۱۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما