صدور بیش از 2 هزار شناسنامه ایمنی برای واحدهای صنعتی فارس

7 مهر 1400 ساعت 17:50

مولف : محمدمهدی اسدزاده

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از صدور شناسه ایمنی برای ۲۲۰۰ واحد صنعتی فعال در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت: این مهم امسال نیز به جدیدیت در حال انجام است تا بتوانیم برای تمام واحدهای صنعتی فعال شناسه ایمنی صادر کنیم.


به گزارش حافظ خبر؛ احد فتوحی چهارشنبه ۷ مهرماه، در آیین روز آتش‌نشانی شیراز گفت: نامگذاری روز آتش‌نشان بهانه‌ای است تا فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های آتش‌نشانان خدوم و زحمت‌کشی را که با عشق از همه وجود برای بالندگی ایمنی، آسایش و رفاه مردم تلاشی پیوسته و شبانه‌روزی می‌کنند، ارج نهیم و با همه وجود تلاش‌های آن‌ها را پاس داریم.
او با اشاره به این که یکی از نیازهای شهرک‌های صنعتی پرداختن به ایمنی است، افزود: این مهم از اولویت‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، فرهنگ‌سازی، آموزش و ‌بازرسی ایمنی واحدهای تولیدی، صنعتی و بهره‌گیری از توانمندی واحدهای صنعتی برای افزایش دوره‌های آموزش ایمنی و توانمندسازی نیروی انسانی در رویارویی با رخدادها را از نیارهای ویژه دانست و ادامه داد: در این زمینه از کمک‌های یارانه‌ای شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برای برگزاری دوره‌های گوناگون آموزش ایمنی و آتش‌نشانی می‌توان بهره گرفت.
فتوحی یادآور شد: رویکرد ما در این زمینه، تخصصی کردن این دوره‌ها و افزایش دوره‌هاست تا همه واحدهای صنعتی دارای نیروهای آموزش‌دیده با مهارت بسنده در برابر رخدادها شوند.
او با بیان این که شهرک‌های صنعتی با توجه به کارکرد و مأموریت‌های خود در زمینه ایمنی شهرک‌ها نواحی صنعتی  همواره تلاش کرده با رویکرد دانش‌پایه و نوآورانه و با همکاری سایر نهادها، زمینه ارتقای ایمنی واحدهای صنعتی  و افزایش خدمات آتش نشانی‌ها را فراهم کند، گفت: با برنامه ریزی انجام شده به زودی 2 ایستگاه آتش نشانی و نیز 2 دستگاه خودرو به جمع ایستگاه‌ها و خودروهای آتش نشانی موجود در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزوده می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه از همکاری و تعامل سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز و نیز سایر شهرداری‌های استان که در مواقع بروز حوادث برای اطفای حریق به یاری واحدهای صنعتی می‌شتابند، تقدیر و تشکر کرد.
ما را در واتساپ دنبال کنید: https://chat.whatsapp.com/L8u9s2fZKaIG9Uxy02GNUo


کد مطلب: 23711

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23711/صدور-بیش-2-هزار-شناسنامه-ایمنی-واحدهای-صنعتی-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir