۰
plusresetminus

گام نُهم سوگواره عکس عاشورایی گراش

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۷
۳۶۰ عکس از ۳۰ عکاس در موضوعات عمومی و دو موضوع ویژه پیرغلامان و محرم در سایه کرونا به جشنواره ارسال شد. هیات گزینش در نهایت ۳۰ عکس از ۱۵ عکس را برای نمایش در نمایشگاه انتخاب کرد. برای افزایش کیفیت نمایشگاه بخشی اینستاگرام نیز موقتا این دوره حذف شده است.
سوگواره عکس عاشورایی گراش/ عکس: هادی افشار
سوگواره عکس عاشورایی گراش/ عکس: هادی افشار
به گزارش حافظ خبر؛ نگارخانه اُ، پذیرای نهمین سوگواره عکس عاشورایی گراش در شش روز خواهد بود.
نمایشگاه سوگواره عکس عاشورایی گراش، بامداد دوشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور فرماندار، شهردار و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش گشایش یافت.
مجید غلامپور، فرماندار گراش در بازدید از این نمایشگاه گفت: تلاش هنرمندان عکاس برای ثبت آیین‌های عزاداری شایسته است. مردم با حضور در این نمایشگاه و دیدن عکس‌ها بهترین مشوق هنرمندان هستند.
عبدالمهدی آیینه‌افروز، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش نیز گفت: این سوگواره با سابقه‌ترین سوگواره عکس در منطقه است که انجمن فیلم و عکس گراش در  ۹ سال پیاپی آن را برگزار می‌کند. در این جشنواره عکاسان گراشی و عکاسانی که از آیین‌ها محرم در گراش عکاسی کرده‌اند حضور دارند.
آیینه‌افروز افزود: ۳۶۰ عکس از ۳۰ عکاس در موضوعات عمومی و دو موضوع ویژه پیرغلامان و محرم در سایه کرونا به جشنواره ارسال شد. هیات گزینش در نهایت ۳۰ عکس از ۱۵ عکس را برای نمایش در نمایشگاه انتخاب کرد. برای افزایش کیفیت نمایشگاه بخشی اینستاگرام نیز موقتا این دوره حذف شده است.
مجید افشار، دبیر اجرایی این سوگواره هم گفت: امسال تلاش اصلی ما تداوم این برنامه هنری در شهرستان است تا در سال‌های آینده با عادی شدن شرایط برگزاری مراسم‌ها بتوانیم در سال‌های بعد نمایشگاه را در ابعاد گسترده‌تری برگزار کنیم.
گفتنی است نمایشگاه عکس عاشورایی گراش به مدت شش شب از ۱۲ مهر تا ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در گالری اُ برگزار می‌شود. گالری اُ در بلوار سرداران و کنار سینما فرهنگ گراش قرار دارد و این سومین نمایشگاه برگزار شده از زمان بازسازی گالری است. نمایشگاه ساعت ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید علاقه‌مندان باز است، مدارس و مراکز فرهنگی نیز با هماهنگی می‌توانند در ساعت‌ها دیگر از نمایشگاه بازدید کنند.
 
کد مطلب : ۲۳۷۶۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما