۰
plusresetminus
استانداری فارس

همدلی و همراهی مردم فارس گامی محکم در پیشرفت و توسعه

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۰
محمد هادی ایمانیه استاندار فارس با صدور پیامی خواستار همدلی و همراهی مردم در توسعه و آبادانی فارس شد.
همدلی و همراهی مردم فارس گامی محکم در پیشرفت و توسعه
به گزارش حافظ خبر، در این پیام که یک نسخه از آن به پایگاه خبری تحلیلی راستین ارسال شده آمده است 
 
بسمه تعالی
 
« إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَيْنَ أَخَوَيْكُمْ وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ»
در حقيقت مؤمنان با هم برادرند، پس بین برادرانتان را سازش دهيد و از خدا پروا برداريد، اميد كه مورد رحمت قرار گيريد.
 
 
مردم مومن، رشید، شهید پرور و ولایت مدار استان فارس؛ 
 
اکنون که به فضل خداوند، فرصت خدمتگذاری جدیدی برای تحقق آرمان‌های امام خمینی" ره" و شهدای والامقام و منویات مقام معظم رهبری و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و اعتلای فارس برای بنده فراهم شده است، با اتکال به پروردگار متعال و با پشتوانه حمایت و همدلی شما هم استانی های عزیز، با نیت الهی و تمام توان در مسیر خدمت و کسب خشنودی خداوند گام بر می دارم. و معتقدم رضایت مردم خوب فارس، نشانه رضایت پروردگار است. 
 
بر این باورم که سرزمین فارس با وجود نیروهای توانمند، متعهد و ظرفیت های بسیاری که در حوزه های مختلف دارد، مستعد و شایسته رسیدن به بهترین جایگاهاست. 
رجا واثق دارم که با همت‌ همه دست اندرکاران، نخبگان، حمایت مردم و کار جهادی دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی، فارس که به فرموده مقام معظم رهبری در قله قرار دارد، سرشار از امید، توفیق و رضایتمندی گردد. 
 
اینجانب بر خود لازم می دانم ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف مناطق مختلف فارس، نماینده بزرگوار ولی فقیه در استان، امام جمعه معزز شیراز و تولیت محترم آستان مقدس حضرت احمدبن موسی(ع)، و تولیت محترم سید علاالدین حسین، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، روحانیت معظم، اعضای شورای شهر و روستاها، فرهنگیان عزیز و دانشگاهیان گرامی، اهالی قران، فرهنگ، هنر و سیاست، مسئولین، خبرنگاران، اصحاب رسانه، احزاب و تشکل‌ها تقاضا کنیم.

که با توجه به شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین مشکلات رفاهی و تنگنای معیشتی مردم، از ابراز محبت و تبریک حضوری نسبت به این خدمتگذار خودداری نموده و به منظور جلوگیری از اسراف و صرف هزینه، از عرضه هرگونه هدیه و نصب بنر در اماکن عمومی خودداری فرمایند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۸۳۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما