۰
plusresetminus
فرمانده سپاه فجر

مدیران استانی باید ورزش و ورزشکاران را مورد حمایت قرار دهند

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۳
سردار بوعلی گفت: پرورش استعدادها در حوزه ورزش نیازمند عزم و حمایت جدی مسئولان ارشد فارس و پیگیری مستمر این موضوع توسط مدیران حوزه ورزش در سراسر استان است.
مدیران استانی باید ورزش و ورزشکاران را مورد حمایت قرار دهند
به گزارش حافظ خبر، آئین استقبال از قهرمانان مسابقات جهانی کشتی با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان فارس برگزار شد.

سردار بوعلی با تاکید بر اینکه حمایت جدی از ورزش و ورزشکاران باید در دستور کار مدیران استان قرار بگیرد، بیان کرد: کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز توسط جوانان فارس در مسابقات جهانی کشتی فرنگی نروژ بار دیگر ظرفیت و استعدادهای درخشان این استان در حوزه ورزش قهرمانی را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه جوانان کشتی گیر قهرمان نمونه ای از استعدادهای بی شمار فارس هستند، افزود: پرورش استعدادها در حوزه ورزش نیازمند عزم جدی و حمایت مسئولان ارشد فارس و پیگیری مستمر این موضوع توسط مدیران حوزه ورزش در سراسر استان است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه ترویج فرهنگ ورزش یکی از راهکارهای ایجاد اُمید و نشاط در جامعه است، ادامه داد: قهرمانی جوانان برومند فارس شادی فزاینده ای را برای مردم این خطه بخصوص جامعه ورزش استان فراهم آورده که استقبال باشکوه و پرشور مردم از این جوانان گواه این موضوع است.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه ورزشکاران و تیم های ورزشی استان فارس این ظرفیت را دارند که در زمینه ورزش حرفه ای و قهرمانی در سطح کشور و جهان بدرخشند، عنوان کرد: پیش نیاز این موضوع تحول نگاه مسئولان استان نسبت به مسئله مهم ورزش و تلاش بیش از پیش آنان برای پرورش استعدادهای جوان فارس است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۸۴۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما