۰
plusresetminus
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد:

پیش‌بینی تولید بیش از ۳٢هزار تُن ذرت دانه‌ای در فیروزآباد

مولف : آرش جوکار
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۹
کاظم موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به به کشت ذرت اظهار داشت: سه هزار و ۱۵۰ هکتار از اراضی شهرستان فیروزآباد به کشت ذرت دانه‌ای اختصاص دارد و برداشت آن با ۱۰ دستگاه کمباین در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۲ هزار تن ذرت دانه‌ای در این شهرستان تولید شود.
برداشت ذرت
برداشت ذرت
سلام به گزارش حافظ خبر؛ کاظم موسوی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به کشت ذرت اظهار داشت: برداشت ذرت دانه‌ای در این شهرستان از نیمه مهرماه آغاز شده است و تا اواخر آبان ماه ادامه دارد.
وی با بیان این که سه هزار و ۱۵۰ هکتار از اراضی شهرستان فیروزآباد به کشت ذرت دانه‌ای اختصاص دارد، افزود: برداشت ذرت دانه‌ای در شهرستان فیروزآباد با ۱۰ دستگاه کمباین در حال انجام است.
موسوی با پیش‌بینی بیش از ۳۲ هزار تُن ذرت دانه‌ای در فیروزآباد ادامه داد: در حال حاضر ۵ واحد ذرت خشک‌کنی با ظرفیت ۷۰ هزار تن در سال در شهرستان فیروزآباد فعال است.
وی با بیان این‌که ذرت دانه‌ای یکی از محصولات مهم برای افزایش تولیدات زراعی است که در بخش دام و طیور مورد استفاده قرار می‌گیرد، بیان کرد: در سال جاری ارقام ۷۰۴، ۷۰۳، ماکسیما، مای، هکتور، بولسون، ال جی، سیمون و BK65 در این شهرستان کشت شده است.
مولف : آرش جوکار
کد مطلب : ۲۳۹۱۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما