۰
plusresetminus

تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در فارس

مولف : محمدمهدی اسدزاده
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۱
اقدامات بسیج دانش‌آموزی فارس مبتنی بر حل مسائل دانش‌آموزان است.
عباس توانا
عباس توانا
به گزارش حافظ خبر؛ عباس توانا، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی فارس امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: هشت آبان ماه نماد شجاعت ، ایثار و بصیرت بزرگ مردان کوچکی است که در پرتوی فرهنگ و آرمان انقلاب اسلامی ، رشد و نمو پیدا کردند و در دفاع مقدس به الگوهای بی نظیری در تاریخ تبدیل شدند.
وی، رسالت اصلی سازمان بسیج دانش آموزی را کمک به امر تربیت در آموزش و پرورش در چارچوب سند تحول بنیادین برشمرد و افزود: با راه اندازی بیش از ۵ هزار واحد دانش آموزی در مدارس استان فارس در راستای تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی اقدامات گسترده ای را انجام داده ایم و به دنبال تربیت فردی عالم، عاقل و اهل فکر، مهذب دین مدار، توانمند کارآمد، انقلابی آگاه و بلندهمت با نگاه تمدنی هستیم.
توانا با بیان اینکه شعار هفته بسیج دانش آموزی امسال، دانش آموز انقلابی، پیشگام بیانیه گام دوم است اضافه کرد:  برنامه های این هفته از ۷ آبان تا  ۱۳ آبان ماه در محورهای معرفی بسیج دانش آموزی، معارفه فرمانده واحد های دانش آموزی ، تبیین مساله استکبار ستیزی و افزایش نشاط نوجوانانه طرح ریزی و در سطح استان فارس اجرا می شود.
وی با اشاره به عناوین برنامه های هفته بسیج دانش آموزی، گردهمایی های فرماندهان واحد بسیج دانش آموزی، برگزاری جشنواره بزرگ نوجوانان خلاق و تجلیل از دانش آموزان بسیجی برتر در عرصه های گوناگون را از جمله این برنامه ها برشمرد و تصریح کرد:   دیدار دانش آموزان با مسئولان استانی و شهرستانی ، سخنرانی دانش آموزان بسیجی پیش از خطبه های نماز جمعه استان ، حضور دانش آموزان برتر در صدا و سیمای مرکز استان و برگزاری دوره توانمند سازی اعضای شوراهای واحد های بسیج دانش آموزی و حضور گسترده در راهپیمایی سراسری ۱۳آبان از دیگر برنامه های اصلی هفته بسیج دانش آموزی است.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس از فعالیت مستمر حوزه های بسیج دانش آموزی در ادارات آموزش و پرورش خبر داد و گفت: اقدامات این سازمان نه تنها پس از شیوع ویروس کرونا تضعیف نشد بلکه با ابتکارات دانش آموزان بسیجی تقویت یافت.
توانا با بیان اینکه پویش های خدمت رسانی مثل پویش توکاد (تامین وسایل کمک آموزشی دانش آموزان)، تهیه و توزیع ۲۰۵۰۰ لوازم التحریر در سال جاری انجام شد ادامه داد: رونمایی از نرم افزار توانمندسازی نسل چهارم ، برگزاری پویش های مناسبتی مختلف و اجرای اردو های عملی درس آمادگی دفاعی در بستر مجازی از جمله فعالیت هایی بوده که با محوریت دانش آموزان اجرا شده است.
وی بیان داشت: اقدامات بسیج دانش آموزی استان فارس مبتنی بر حل مسائل دانش آموزان در حوزه های مختلف طراحی ، تدوین و اجرا شد که این ماموریت با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک همه دستگاه ها به آموزش و پرورش، در حال اجرا است.
مولف : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۳۹۹۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما