۰
plusresetminus
شهردار کازرون در حاشیه بازدید صبحگاهی از برخی پروژه‌های در دست اجرای شهرداری:

مردم به شهرداری اعتماد کنند

کیفیت و مسائل فنی را در پروژه‌ها، فدای سرعت نمی‌کنیم
تاریخ انتشارجمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۸
علاوه بر برگزاری جلسات متعدد با پیمانکاران و کارشناسان و انجام اصلاحات فنی طرح‌ها، اقدامات خوبی هم در بخش‌های مختلف از جمله پیشگیری و مقابله با سیل و نیز در شهرک پردیس انجام گرفته است.
بازدید شهردار کازرون از پروژه‌های عمران شهری
بازدید شهردار کازرون از پروژه‌های عمران شهری
به گزارش ظفر انصاری/ حافظ خبر؛ شهردار کازرون از پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری بازدید کرد و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.
در بخش اول این بازدید شهردار کازرون و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان از جاده دوان و بلوار جمهوری بازدید کردند و پس از بررسی مشکلات ترافیکی این خیابان قرار شد که در اولین جلسه شورای ترافیک این مشکلات مطرح و در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری شود.
شهردار کازرون در حاشیه این بازدید با بیان این‌که با تمام توان، فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر پیگیری و اجرا خواهیم کرد گفت: کیفیت در اجرای پروژه ها برای ما بسیار حائز مهم است، بنابراین حاضر نیستیم کیفیت و مسائل فنی را فدای سرعت کنیم.
مهندس رضا نوذری همچنین در خصوص روند اجرای پروژه ها در دو ماه گذشته، اظهار کرد: همانطور که قبلا هم گفته بودیم، در پنج ماه ابتدایی سال، ۳۰ درصد از کارهای عمرانی امسال انجام شده بود و 70 درصد از کارهای عمرانی که بر اساس بودجه باید تا پایان سال انجام می شد، به مرحله اجرا نرسیده بود.
او ادامه داد: علی‌رغم این شرایط، در زمان تصدی اینجانب هیچکدام از پروژه‌های تعریف شده از دوره قبل، تعطیل نشده و همگی در دستور کار برای تکمیل شدن قرار دارد؛ اما به دلیل مسائل فنی و لزوم کارشناسی دقیق‌تر، طرح‌ها با صرف وقت و کار کارشناسی زیاد مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت.
وی با تاکید بر اهمیت اصلاحات و بازنگری انجام شده در این طرح‌ها گفت: بر این اساس طرح‌های نیمه‌کاره، به زودی تکمیل خواهد شد.
شهردار کازرون خطاب به شهروندان یادآور شد: هر پروژه‌ای زمان اجرای مشخصی دارد؛ اما در مجموع کارهای عمرانی با سرعت و تلاش بیشتر در حال انجام است.
وی همچنین در خصوص مهمترین کارهای انجام شده از آغاز مسئولیت خود در شهرداری کازرون اظهار کرد: علاوه بر برگزاری جلسات متعدد با پیمانکاران و کارشناسان و انجام اصلاحات فنی طرح‌ها، اقدامات خوبی هم در بخش‌های مختلف از جمله پیشگیری و مقابله با سیل و نیز در شهرک پردیس انجام گرفته است.
به گفته مهندس نوذری، احداث کانال عرضی در خیابان براتی، احداث چندین سیل‌بند، لای‌روبی جداول و مسیل‌ها، ادامه احداث کانال سیل بر بیات در راستای پیشگیری و مقابله با سیل، کلنگ‌زنی و آغاز اجرای پارک سه هکتاری، زیرسازی و آسفالت گسترده در شهرک پردیس و پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری خیابان شهدا از جمله مهمترین کارهای انجام شده عمرانی در این مدت بوده است، همچنین در حوزه‌های دیگر هم کارهای بزرگی انجام گرفته که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
شهردار کازرون از مردم درخواست کرد صبور باشند و به شهرداری اعتماد کنند و افزود: شهرداری آماده دریافت پیشنهادها و انتقادات، طرح‌ها و نقدهای همه دلسوزان و کارشناسان است. مردم نیز می‌توانند برای انعکاس خواسته‌های خود به شهرداری، از طریق صفحه شهرداری در فضای مجازی، وب‌سایت شهرداری، روابط عمومی شهرداری، رسانه‌های رسمی و دارای مجوز و نیز مراجعه حضوری به شهرداری، درخواست‌ها و نظرات خود را به شهرداری منعکس نمایند.
کد مطلب : ۲۳۹۹۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما