۰
plusresetminus

نیاز اساسی فجر سپاسی به کسب امتیاز در هفته سوم لیگ برتر

تاریخ انتشارشنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۲
فجر شهید سپاسی برای گریز از بحران، به دنبال کسب 3 امتیاز در بازی امروز روبروی صنعت نفت آبادان، از هفته سوم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس است.
تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز
تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز
به گزارش حافظ خبر؛ هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور در حالی از روز یکشنبه دوم آبان کلید خورد که فجر سپاسی، با دوری ۸ ساله، به این رقابت‌ها بازگشته است.
این تیم، دوشنبه ۹ آبان در کهن ورزشگاه حافظیه، پذیرای تیم گل گهر سیرجان بود. شاگردان علی‌اصغر کلانتری که هفته ابتدایی در مازندران با یک گل تن به شکست دادند، به امید جبران مافات پا به این کارزار گذاردند؛ هرچند در دقیقه ۱+۹۰ بازی، با شوت سهمگین میلاد زکی‌پور که از قوس پشت محوطه جریمه و روی ارسال کرنر از جناح چپ نواخته شد، قفس توری خود را باز شده دیدند. عاقبتی آشنا‌، نتیجه‌ای تکراری... داستانی همچون داستان واپسین نبرد... این بار در خانه رخ داد. هرچند تلاش کادر فنی و بازیکنان فجر، در هر دو دیدار سپری شده، ستودنی بود، پایانی دردناک برای آنان و هواداران شیرازی داشت.
محمد علیپور، کارشناس، آنالیزور و مربی فوتبال فارس باور دارد که ناهماهنگی بازیکنان خط دفاعی در هر دو مبارزه، عدم فرصت‌طلبی و استفاده درست از اندک موقعیت‌های پیش آمده توسط مهاجمان و ضعف هنگام ضربات ایستگاهی در هر ۲ گل دریافتی در ۲ دیدار، خود مبرهن است.
این کارشناس فوتبال گفت: تیم  فجر در خطوط ۳ گانه نیاز به تقویت دارد؛ امری که البته باید با درایت مسئولین  پیش از آغاز مسابقات و در روزهای سابق صورت می پذیرفت.
او ادامه داد: کیفیت زمین چمن ورزشگاه حافظیه نیز که به نوبه خود کم‌نظیر اما مسبوق به سابقه است. گرچه برای قضاوت درباره کارکرد کادر فنی و بازیکنان بسیار زود است به هر روی چه بخواهیم و چه نخواهیم پذیرش ۲ شکست پی‌درپی ۲ هفته نخست رقابت‌های لیگ، تلخ و در عین حال زنگ هشدار است.
علیپور ادامه داد: کما اینکه هنوز در ابتدای این مسیر پر فراز و نشیب دراماتیک قرار داریم، باید تا دیرتر از این نشده، پشتیبانی لازم از سوی همه مسئولین استانی و شهری صورت پذیرد. شیون و زاری بر این تلخ‌کامی‌ها و انتقادات نیش‌دار از کلانتری و بازیکنان بیشتر برنا و جویای توفیقش، نه تنها دردی را دوا نمی‌کند که نمک پاشیدن بر زخمی است که اگر مزمن شود، عواقب ناخوشایندی برای همه فوتبال‌دوستان شیرازی خواهد داشت. 
وی بیان کرد:هنوز ۲۸ هفته داغ و پر هیجان دیگر باقی مانده و راه‌های سعادت و شادکامی بسته نشده است؛ با همدلی و آرامش، رفع نواقص و البته ایجاد روحیه و فضایی با تفکر حضور در لیگ حرفه‌ای و نه لیگ یک، میان همه ارکان تیم می‌توان به خوشبختی لبخند زد و به روزهای آفتابی درود فرستاد.
تیم فجر شهید سپاسی در هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز از ساعت ۱۸ میهمان صنعت نفت آبادان است.
 
گزارشگر : نوید عبدالهی
کد مطلب : ۲۴۰۰۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما