۰
plusresetminus

برنامه‌ریزی هفته نوجوان، هفته شورای فرهنگ عمومی و ترویج کتابخوانی در نشست شورای فرهنگ عمومی سپیدان

مولف : محمدمهدی اسدزاده
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۰
نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان سپیدان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بررسی رویدادهای هفته نوجوان، هفته شورای فرهنگ عمومی و همچنین 13 ابان و ترویج کتابخوانی برگزار شد.
نشست شورای فرهنگ عمومی سپیدان
نشست شورای فرهنگ عمومی سپیدان
به گزارش حافظ خبر؛ حجت‌الا سلام سید عبد الرحمن موسوی انور، امام جمعه سپیدان در این نشست گفت: یکی از مشکلات مهم در جامعه عدم توجه به قشر نوجوان و غافل از ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی  آنان  است که زمینه افزایش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی فراوانی در جامعه می‌شود.
موسوی انور ادامه داد: توجه به آموزش و پرورش به صورت سیستمی در مرکزهای آموزشی و خانواده‌ها برای نوجوانان بسیار مهم است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی سپیدان افزود: امروز تولید محتوا در راستای رشد و هدایت نوجوانان می‌تواند درمان خیلی از آسیب‌های اجتماعی باشد؛ چون جوانان و نوجوانان نقش کلیدی در جامعه دارند و هرجا هستند، کار را به بهتر به سرانجام خواهند رساند که نمونه بارز آن شهید فهمیده و همرزمان شهیدش در هشت سال دفاع مقدس بودند.
وی یادآور شد: در گام دوم انقلاب، باید تلاش همه دستگاه‌ها، توجه به نسل جوان و نوجوان باشد.
مهندس حسن همتی، فرماندار سپیدان نیز گفت: یکی از اصولی‌ترین برنامه‌هایی که باید مسئولین به آن توجه ویژه داشته باشند، برنامه‌های فرهنگی و مناسبت‌های سال است که می‌تواند مسیر اصلی را برای ما مشخص و در هدایت قشر نوجوان و جوان جامعه موثر باشد.
همتی ادامه داد: برای نهادینه کردن این امر مهم، همه دستگاه‌ها باید بیشینه همکاری و پشتیبانی را داشته باشند.
راه‌اندازی کمیته شناسایی آسیب‌های پیش روی نوجوانان و راهکارها و راهبردهای کاربردی، برگزاری جشن نوجوان، پاسداشت نخبگان علمی، فرهنگی، هنری دانش‌آموزی، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی و نمایشگاه عکس شهدای نوجوان از رویدادهای فرهنگی هفته نوجوان سپیدان شد.
 
مولف : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۴۰۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما