۰
plusresetminus
استانداری فارس:

تکمیل هر چه سریع تر آزاد راه شیراز _اصفهان

ایمنی و کیفیت ، اولویت اصلی در تکمیل پروژه
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۳
استاندار فارس در دیدار با دکتر سید مهدی نامجوی، معاون وزیر دفاع و مدیرعامل بنیاد تعاون این وزارت خانه و جمعی از مدیران و دست اندرکاران پروژه بزرگ آزادراه شیراز - اصفهان بر لزوم تسریع در روند اجرا و تکمیل این پروژه تاکید کرد.
تکمیل هر چه سریع تر آزاد راه شیراز _اصفهان
به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه، در دیدار با دکتر سید مهدی نامجوی،  معاون وزیر دفاع و مدیرعامل بنیاد تعاون این وزارت خانه و جمعی از مدیران و دست اندرکاران پروژه بزرگ آزادراه شیراز - اصفهان بر لزوم تسریع در روند اجرا و تکمیل این پروژه تاکید کرد.
استاندار فارس با بیان اینکه تاکید مدیریت ارشد استان بر اولویت رعایت ایمنی و کیفیت در تکمیل آزاد راه اظهار کرد: وجود جدول زمان بندی بسیار دقیق و مشخص شدن وظایف هر یک از شرکا در روند اجرای این پروژه می‌تواند  کمک کند کیفیت و سرعت در کنار هم ارائه شود.
ایمانیه با اشاره به اینکه تکمیل و بهره برداری پروژه آزاد راه شیراز- اصفهان کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده ای را به دنبال دارد، تصریح کرد: نجات جان هر انسان بسیار با ارزش تر از هزینه ها و اعتبارات صرف شده در پروژه ها است.

بر اساس آمار، بخش چشمگیری از تلفات ناشی از تصادفات جاده ای، جوانانی هستند که هر یک از آنها سرمایه ‌ای گرانبها برای آینده کشور محسوب می‌شوند.

وی همچنین به ابعاد دیگر سودمند بودن این پروژه ملی از جمله کاهش زمان حمل و نقل ، کاهش مصرف سوخت، صرفه های اقتصادی و... نیز اشاره کرد و از نمایندگان مجموعه وزارت دفاع  خواست توجهی ویژه به تکمیل آن داشته باشند.
استاندار فارس با اشاره به اینکه در دولت نیز عزمی جدی برای تکمیل پروژه آزاد راه شیراز-اصفهان تا پایان سال ۱۴۰۰ یا اوایل سال ۱۴۰۱ وجود دارد، ابراز امیدواری کرد مراحل پایانی این پروژه نیز به زودی به پایان برسد‌.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۰۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما