۰
plusresetminus
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون؛

راه حل برون رفت از مشکلات،ایمان وخودباوری است

تاریخ انتشارجمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۳
دانشجوی بسیجی جواد رئیسی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کازرون ضمن گرامیداشت یوم الله 13آبان به تقابل جبهه حق و باطل در طول تاریخ اشاره کرد و افزود:در طول تاریخ همواره تقابل جبهه استکبار با جبهه حق ، صحنه های متفاوتی را رقم زده است.
نمازجمعه
نمازجمعه
به گزارش حافظ خبر؛ دانشجوی بسیجی جواد رئیسی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کازرون ضمن گرامیداشت یوم الله 13آبان به تقابل جبهه حق و باطل در طول تاریخ اشاره کرد و افزود:در طول تاریخ همواره تقابل جبهه استکبار با جبهه حق ، صحنه های متفاوتی را رقم زده است. یک روز جبهه استکبار با سلاح به میدان می آمده و روزی دیگر با نیرنگ و فریب شیطانی اش.
وی افزود:  کوته فکرانی در تاریخ  بشریت ، بوده اند که کدخدایی استکبار را بر خداوندی خالق خویش ترجیح داده اند و سرانجامشان جز سرافکندگی چیزی نبوده است.
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون ، انقلاب اسلامی را مبدا تحولات کنونی در جهان دانست و گفت: انقلاب اسلامی عزیز ما که انقلابی جهانی بر علیه استکبار محسوب می شود، محصور به کشور ایران نبوده و نیست و امروز یگانه قدرتی است برای حمایت از مظلومان عالم، چه مسلمان و چه غیرمسلمان و این آرمان زیبا ، با عنایت حضرت حق ، به تمدن نوینی در جهان تبدیل خواهد شد.
وی با اشاره به ملزومات تشکیل تمدن نوین اسلامی اظهار داشت: لازمه این حرکت مقدس و رسیدن به تمدن نوین جهانی ، بنا به آیه شریفه قرآن کریم که می فرماید: «وَ اَعِدّوا لَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّة»  قوی شدن در مقابل دشمن است. چنانچه  به فرمایش گهربار مقام معظم رهبری،  تنها راه مقابله و شکست آمریکا و ایادی استکباریش ، قوی شدن است و این مهم ، آنها را مایوس و به زوال خواهد کشید.
جواد رئیسی خطاب به دانش آموزان و دانشجویان کشور گفت: ایران قوی با دانش آموزان و دانشجویان قوی  در عرصه علم اندوزی  و تولید علم محقق خواهد شد ، چه بسا که علم زیرساخت قدرتهای اقتصادی و نظامی خواهد بود.
وی افزود: گرچه در طول این نیم قرن ، استکبار راه را برای ما ناهموار کرد اما با ایمان به خدا و عزم خالصانه ،  به خوبی و به سرعت توانسته ایم به سمت قوی شدن حرکت کنیم و قله های علم را درنوردیم. از علوم نوین گرفته تا قدرت نظامی.
این فعال دانشجویی با اشاره به شکست خفت بار ارتش تروریستی آمریکا در دزدی دریایی اخیر از ایران گفت: باید تقدیر و تجلیل نماییم از افتخارآفرینی و رشادت پاسداران سپاه اسلام که غیرتمندانه و با ایمان و شجاعت دست کثیف شاه دزد جهان را در دریای عمان قطع کردند و پلیدی اش را برای جهانیان رسوا و هیبت پوشالی اش را به سخره گرفتند.
وی در پایان ضمن اشاره به اقدام غرور آفرین سپاه به مسولین و نخبگان کشور توصیه کرد و  گفت: این یعنی شعار می شود و می توانیم ، یعنی  خودباوری و اعتماد به نفس که بایستی در اقتصاد ما هم متجلی گردد و راه حل برون رفت از مشکلات همین ایمان و خودباوری است و مرعوب نشدن در مقابل تحریم ها و تهدیدها و قدرت های بزرگ.
کد مطلب : ۲۴۰۶۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما