مدیر کل آموزش و پرورش فارس:

تحصیل بیش از ۱۱۸هزار دانش آموز استان فارس در مدارس غیر دولتی

15 آبان 1400 ساعت 15:37

گزارشگر : منیره خسروبیگ

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ۱۴ درصد یعنی بیش از ۱۱۸ هزار دانش‌آموز این استان در مراکز و آموزشگاه‌های غیردولتی مشغول به تحصیل هستند.


به گزارش حافظ خبر، فرهاد اسماعیلی شنبه ۱۵ آبان در نشست با جمعی از مدیران و موسسان مراکز غیردولتی استان فارس گفت: رعایت عدالت و قانون به صورت همگانی و کمک به رشد و توسعه منطقی مراکز غیر دولتی از استراتژی و محورهای اصلی عملکرد آموزش و پرورش فارس در حوزه غیر دولتی بوده است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: عشق و علاقه به سیستم تعلیم و تربیت باعث شده که برخی از افراد با راه‌اندازی مدارس غیر دولتی به آموزش و پرورش و دانش آموزان کشور کمک کنند.
وی بیان کرد: در دوران کرونا اهمیت و جایگاه مراکز غیر دولتی برای آموزش و پرورش و مردم بیشتر عیان شد به طوری که از امروز بیش از ۱۴ درصد از دانش آموزان فارسی در این مراکز مشغول به تحصیل هستند.
اسماعیلی عنوان کرد: انتقادات و پیشنهادات اگر با تفکر و تامل همراه باشد موجب اصلاح روند خواهد شد و ما در فارس همیشه به این مساله تاکید داشته‌ایم.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه رتبه ۷ کنکور زبان کشور در سال جاری از دانش آموزان یکی از مدارس غیر دولتی فارس بوده است، گفت: مدارس غیر دولتی استان در کنکور امسال نیز خوش درخشید و هرساله بسیاری از رتبه‌های زیر ۳ هزار دانش آموزان ما در این مدارس رقم می‌خورد.
وی گفت: فارس همچنین از وضعیت خوبی در حوزه مراکز احداثی غیر دولتی برخوردار است و سیاست ما این است که حمایتهای لازم در راستای جذب سرمایه گذار برای احداث این مراکز را همچنان توسعه دهیم.


کد مطلب: 24072

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24072/تحصیل-بیش-۱۱۸هزار-دانش-آموز-استان-فارس-مدارس-غیر-دولتی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir