۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

ساخت مدارس توسط خیرین منجر به ایفای نقش تربیتی در جامعه می شود

در استان فارس بیش از سه هزار خیرمدرسه ساز وجود دارد
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۹
مدیرکل آموزش و پرورش فارس در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز فارس تاکید کرد: بعد تربیتی و آموزشی مدرسه سازی توسط خیرین بسیار حایز اهمیت است و این امر میتواند به افراد جامعه نیک اندیشی را آموزش دهد.
جشنواره خیرین مدرسه‌ساز
جشنواره خیرین مدرسه‌ساز
به گزارش حافظ خبر، فرهاد اسماعیلی در آیین بیست و‌ سومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز فارس که همزمان به صورت برخط نیز با سراسر کشور در شیراز برگزار شد گفت: ثروتمندی هیچگاه نمی‌تواند دال بر نیکوکاری باشد بلکه نیکوکاری صفتی بزرگ است که انسانهای بلند نظر بدون پشتوانه مالی نیز میتوانند داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: نام استان فارس با وقف و کار خیر عجین شده است و باغ هایی در این استان وجود دارد که محصولاتش وقف دانش آموزان شهر می شود.
اسماعیلی افزود: مدارس خیرساز ۱۲۰ ساله در شهر شیراز وجود دارد که این نشان از سبقه خوب مدرسه سازی توسط خیرین  در فارس است.
وی تصریح کرد: حتی اگر عمر ساختمان مدارس خیرساز هم تمام شود اما نام خیر توسط دانش آموزان تربیت شده در آن مدرسه همیشه زنده نگاه داشته می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: آنچه که در رابطه بحث مشارکت خیرین در مدرسه سازی مورد اهمیت است تنها بعد مالی نیست بلکه بعد این مساله نیز بسیار حایز اهمیت است و ساخت مدارس خیرساز موجب ساری و جاری شدن کار نیک در جامعه می شود که این خود یک بعد تربیتی مهم محسوب می شود.
 در این مراسم از جمعی از خیرین مدرسه ساز استان فارس تقدیر شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۰۹۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما