۰
plusresetminus
نیروی انتظامی استان فارس:

کلاهبردار ۸۰۰میلیاردی در چنگال نیروی انتظامی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۲
فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی حرفه‌ای که با شگردهای متقلبانه در زمینه خرید و فروش از ۱۵ شهروند ۸۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.  
کلاهبردار ۸۰۰میلیاردی در چنگال نیروی انتظامی
به گزارش حافظ خبر، سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی چهارشنبه ۱۹ آبان به خبرنگاران گفت: به دنبال وقوع چند فقره کلاهبرداری با شگرد خاص خرید و فروش خودرو در یکی از نمایشگاه‌های شهرستان مرودشت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مرودشت با اقدامات فنی و تحقیقات تخصصی مطلع شدند فردی با راه‌اندازی نمایشگاهی تحت عنوان نمایندگی رسمی شرکت ایران خودرو و سایپا با قابلیت تحویل نامحدود خودرو به مشتریان از شهروندان کلاهبرداری و متواری شده است.
 
وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی با شگردهای پلیسی موفق شدند متهم را در شیراز شناسایی و وی را دستگیر کنند، بیان کرد: فرد کلاهبردار برای ادامه تحقیقات به مقر انتظامی دلالت داده شد.
 
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: متهم در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس لب به سخن گشود و بیان کرد با همکاری یکی از دوستانم پس از جلب اعتماد شهروندان و به بهانه فروش خودرو به تعداد زیاد مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال از ۱۵ شهروند کلاهبرداری کرده‌ایم.
 
حبیبی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، افزود: تلاش برای دستگیری دیگر کلاهبردار که متواری است با جدیت ادامه دارد.
 
این مقام انتظامی از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس، در معاملات احتیاط کنند و قبل از انتقال وجه از صحت معامله و صاحب حساب اطمینان حاصل کنند تا مورد کلاهبرداری قرار نگیرند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۱۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما