۰
plusresetminus
استاندار فارس:

تشکیل کمیته ای برای بررسی و حل موضوع آبرسانی از سد سلمان به قیر و کارزین

اولویت بهره برداری از آب سد سلمان فارسی با قیر و کارزین است
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۰
ایمانیه تاکید کرد: اولویت استفاده از آب سد سلمان فارسی با قیر و کارزین است و مجموعه مدیریت استان رفع مشکل آب رسانی به روستاها، تامین آب کشاورزی و باغات و تامین آب مورد نیاز صنعت در شهرستان قیر و کارزین به عنوان موضوعی مهم در دستور کار قرار می‌دهد.
تشکیل کمیته ای برای بررسی و حل موضوع آبرسانی از سد سلمان به قیر و کارزین
به گزارش حافظ خبر،  محمد هادی ایمانیه که به شهرستان قیر و کارزین سفر کرده بود، در خصوص موضوع آبرسانی به این منطقه به گفتگو با مردم پرداخت.
 
استاندار فارس پس از شنیدن سخنان مردم و بازدید میدانی از شرایط، موضوع اختصاص حق‌آبه سد سلمان فارسی به قیر و کارزین را یکی از مهمترین مشکلات در این منطقه دانست و اظهار کرد: به صراحت می‌توان گفت حق مردم قیر و کارزین در این زمینه تضییع شده است.
 
پس از آنکه نماینده انتخابی از سوی مردم عنوان کرد این مشکل در دولت گذشته با چهار وزیر در میان گذاشته شده اما نتیجه ای در پی نداشته است،  ایمانیه تاکید کرد: رفع مشکل آب رسانی به روستاها، تامین آب کشاورزی و باغات و تامین آب مورد نیاز صنعت در شهرستان قیر و کارزین در دستور کار قرار می‌گیرد.
 
وی عنوان کرد: بهره برداری از آب سد سلمان در مرحله اول حق مردم منطقه قیر و کارزین و سپس سایر مناطق است.
 
استاندار فارس افزود: تصمیم گرفته شد کمیته ای کارشناسی این موضوع را در یکی دو هفته آینده به صورت جامع بررسی جا کنند و گزارش دهند سپس با حضور نماینده‌ای از طرف مردمی که در این شهرستان زندگی می کنند و تحت فشار مشکلات هستند و مسئولان اداری استان، تصمیماتی بگیریم که بتوانیم ماجرای کبود آب آشامیدنی در بعضی روستاهای شهرستان، مسئله اختصاص آب به بعضی از باغاتی که به دلیل کمبود آب خشک ‌شده و مشکلاتی که مرتبط با کشاورزی است را حل کنیم.
وی با بیان اینکه دولت جدید به تازگی فعالیتش را آغاز کرده است، ابراز امیدواری کرد با توجه به رویکردهای مردمی دولت سیزدهم بد قولی های گذشته جبران شده و مشکل تامین آب در قیر و کارزین رفع شود.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۱۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما